ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیسی هنگام ثبت‌نام درانتخابات: حجت بر بنده تمام شد

رئیسی امید اصولگرایان برای وحدت حول یک نامزد مشترک در انتخابات بشمار می‌رود. اما سایر مدعیان اصولگرای ریاست‌جمهوری در جمنا هنوز حاضر نشده‌اند به نفع او کنار بکشند.

ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بعد از ظهر روز جمعه ۲۵ فروردین با حضور در وزارت کشور برای نامزدی ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد. او گفت تا این اواخر از پذیرفتن نامزدی انتخابات امتناع داشته اما درپی درخواست‌های متعدد از سوی «مردم، علما و فقها و گروه‌ها»، «حجت» بر او تمام شده و تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته است.

هنگام ورود رئیسی به وزارت کشور اطرافیانش شعار می‌دادند: صل‌علی محمد بوی بهشتی آمد

رئیسی بدون این که به سایر نامزدان انتخاباتی یا دولت  روحانی اشاره کند گفتآنچه انجام شده کافی نیست. به گفته او بیکاری از بزرگترین مشکلات کشور است.

او گفت فراجناحی است و توانایی لازم برای ریاست جمهوری ایران را دارد:

«با توجه به توانمندی که بحمدلله وجود دارد و با توجه به ادوار مختلف مدیریتی که دارم به ویژه در حوزه نظارتی داشتم، به نظرم می‌توان همه  نیروهایی که دل در گرو انقلاب دارند وضعیت فعلی حتما می‌تواند به نفع کسانی که مشکل و گره دارند تغییر کند.»

ابراهیم رئیسی، ریاست فعلی آستان قدس رضوی و از قاضیان کمیته مرگ در جریان اعدام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ در بیانیه‌ای در ۲۰ فروردین بدون هماهنگی با «جمنا» ورود رسمی خود به انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

 جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی یا «جمنا»، پنجشنبه ۲۴ فروردین برگزار شد. هدف از برگزاری این اجلاس این بود که درباره نحوه حضور نامزدهای اصول‌گرا در کنار ابراهیم رئیسی تصمیم‌گیری شود، اما شرکت‌کنندگان نتوانستند در این زمینه به توافق برسند: هیچیک از نامزدهای تشکل اصول‌گرایان حاضر نیست به نفع ابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    برنامه آقای رئیسی برای رفع بیکاری: اعدام در ملاعام بجرم تظاهر به بیکاری. با توجه به تجربیات وسیع در سالهای دهه ۶۰. تعلیم و فرستادن بیکاران به عراق و سوریه و لبنان و یمن وووو طی دوره کارشناسی در سینه زنی. قمه زنی . نوحه خوانی در دانشگاه و حوزه ها. آموزش طرز صحیح استفاده از مواد مخدر برای کاهش آمار بیکاری. بازنشستگی همگانی برای افراد بالای هجده سال.. ووووووووو

  • Omid

    ملت بزرگ ایران: بهیچوجه به هیچکدام این کاندیدهای ولی فقیه رای ندید چون هرکس از فیلتر شورای نگهبان قبول بشه ،شک نکنید مزدور جمهوری اسلامیه و واسه شما مردم دلش نسوخته و کاری واستون نخواهد کرد.

  • hello

    با توجه به توانمندی که بحمدلله وجود دارد و با توجه به ادوار مختلف مدیریتی که دارم به ویژه در حوزه نظارتی داشتم، به نظرم می‌توان همه نیروهایی که دل در گرو انقلاب دارند وضعیت فعلی حتما می‌تواند به نفع کسانی که مشکل و گره دارند تغییر کند همش دروغه همش اگر هم این مرتیکه رییس جمهور بشه حتما با پشتیبانی سپاه و بسیج پول میدن بهش و هی میگن دیدید مملکت بهشت شد انقلابیه همش دروغه و حیله مردم الکی رای ندید اگر قرار بود اینا مملکت رو بهشت کنن بدون اینکه بخوان به قدرت برسن بهشتش میکردن پس الکی خوش نشین و با هر بادی اینور و اونور برید