ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«اصول‌گراها نسبت به انتخابات شورا بی‌تفاوت نیستند»

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد احتمال ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات شوراها گفته است که این مسئولیت برعهده برخی‌ از اصول‌گرایان گذاشته شده و این افراد در حال پیگیری انتخابات شوراها هستند و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند. / ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت‌: «اکنون که جمنا به مسئله ریاست جمهوری می‌پردازد نباید اینگونه تصور شود که احزاب اصول‌گرا از موضوع انتخابات شوراها غافل شده‌اند. اعضای جمنا به این موضوع توجه نکرده‌اند در حالی‌که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز خبر از مسئولیت برخی‌ از اصول‌گرایان برای شکل دهی به لیست واحد ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات شوراها داد و گفت که اصول‌گرایان نسبت به انتخابات شورا بی‌تفاوت نیستند. همچنین ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب اسلامی ایران‌ زمین نیز معتقد است نباید اینگونه تصور شود که احزاب اصول‌گرا از موضوع انتخابات شوراها غافل شده‌اند. او در همین حال بی‌توجهی به انتخابات شوراها را تنها متوجه اعضای جبهه متحد نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) دانسته است.

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) حسین ابراهیمی گفت: «شوراها پایه و اساس سایر انتخابات در کشور است و آن را نمی‌توان نادیده گرفت چراکه بیشترین ارتباط با مردم در شوراها صورت می‌گیرد و نان و آب مردم تا حد زیادی در دست شوراهاست.»

همچنین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد احتمال ائتلاف اصول‌گرایان در انتخابات شوراها گفته است که این مسئولیت برعهده برخی‌ از اصول‌گرایان گذاشته شده و این افراد در حال پیگیری انتخابات شوراها هستند و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شوراها اجرایی‌ترین نیروها هستند، گفت: «شوراها یکی از حساس‌ترین بخش‌های کشور است از همین‌رو قطعا اصول‌گراها نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و تقسیم کاری نیز در این باره صورت گرفته و قرار است برخی جریانات پیگیر امر شوراها باشند و طبیعتا ما منتظر یک لیست واحد هستیم.»

اعضای جمنا از موضوع انتخابات شوراها غافل شده‌اند

ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب اسلامی ایران‌ زمین گفت‌: «ممکن است حزب اسلامی ایران‌زمین نیز در ائتلاف با برخی از احزاب همفکر خود لیست واحدی را در قالب جبهه «پیشرفت، رفاه و عدالت» منتشر کند ممکن هم است که این اتفاق نیفتد و حزب به تنهایی وارد شود.»

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) دبیر کل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت: «اکنون که جمنا به مسئله ریاست جمهوری می‌پردازد نباید اینگونه تصور شود که احزاب اصول‌گرا از موضوع انتخابات شوراها غافل شده‌اند. اعضای جمنا به این موضوع توجه نکرده‌اند در حالی‌که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.»

او همچنین درباره برنامه حزب مطبوع خود برای انتخابات شوراهای پیش‌رو گفت: «ممکن است حزب اسلامی ایران‌زمین نیز در ائتلاف با برخی از احزاب همفکر خود لیست واحدی را در قالب جبهه «پیشرفت، رفاه و عدالت» منتشر کند ممکن هم است که این اتفاق نیفتد و حزب به تنهایی وارد شود ما هر دو سناریو را در نظر گرفته‌ایم.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • h

    مردم الکی رای ندید اگر قرار بود اینا مملکت رو بهشت کنن بدون اینکه بخوان به قدرت برسن بهشتش میکردن پس الکی خوش نشین و با هر بادی اینور و اونور برید