ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت از قالیباف برای نامزدی: کشتی مملکت به گل نشسته، بیا

حاضران شعار می‌دادند: «قالیباف جهادی، تکلیفه که بیایی» و «ایران مدیر جهادی می خواهد نه اشرافی». بیانیه‌ای نیز در دعوت از قالیباف قرائت شده است.

بعد از ظهر امروز جمعه ۲۵ اسفند تجمعی در مجموعه فرهنگی «شهدای انقلاب اسلامی» برای دعوت از محمد باقر قالیباف شهردار تهران برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد. نامه‌ای نیز از سوی «جامعه مداحان تهران» خطاب به قالیباف منتشر شد. هر دو دعوت از قالیباف خواسته شده بعنوان «یک مدیر جهادی» در این برهه حساس پا به میدان بگذارد و ریاست‌جمهوری را در دست بگیرد.

محمد باقر قالیباف

همایش مجموعه فرهنگی «شهدای انقلاب اسلامی» به نوشته خبرگزاری صدا و سیما با حضور «جمعی از مردم، خانواده‌های شهدا، جانبازان و جوانان» برگزار شده است. در این همایش «حجت الاسلام قاسمیان» عضو هیات امنای آستان قدس رضوی در بنیاد برکت سخنرانی کرده و گفته است « بزرگان نظام» از او خواسته‌اند از قایباف برای شرکت در انتخابات ثبت نام کند. او افزوده است: «آقای قالیباف باید بیاید تا کشتی به گل نشسته مملکت را حرکت بدهد.» 

حاضران در این همایش از جمله شعار می‌دادند: «قالیباف جهادی، تکلیفه که بیایی» و «ایران مدیر جهادی می خواهد نه اشرافی». بیانیه‌ای نیز از سوی حاضران در دعوت از قالیباف قرائت شده است.

«جامعه مداحان تهران» در بیانیه جداگانه‌ای با تاکید بر سابقه قالیباف در دوران جنگ، نیروی انتظامی و شهرداری تهران نتیجه گرفته است او می‌نواند در این برهه به عنوان «یک مدیر جهادی»  نقش موثری ایفا کند.

قالیباف اخیرا انتقادات تندی نسبت به دولت فعلی مطرح کرده است. تازه‌ترین اظهار نظر او در روزنامه رسالت امروز منتشر شده. او در جمع دانشجویان از جمله گفته است: « امروز نه تنها انبوهي از طبقه محروم جامعه دنبال کار مي‌گردند بلکه اصلي‌ترين دغدغه عمده بسياري از قشر متوسط نيز اشتغال فرزندان‌شان شده است. وقتي کسي بي‌هيچ مبنا و فقط براي کسب رأي وعده ۱۰۰ روزه مي‌دهد مشخص است که درکي از مديريت اجرايي کشور ندارد و مجبور مي شود به بي‌صداقتي روي بياورد»

قالیباف افزوده: «حتي بعد از ۴ سال نيز هنوز رئيس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه‌نگاري و رسانه‌اي کردن آن روي آورده است؛ با «مديريت بخشنامه‌اي» که نمي‌شود با سونامي بيکاري مقابله کرد.هزينه‌هاي بازگشت انحرافيون به بازي سياست نتيجه ناکارآمدي دولت حرف است.»

محمد باقر قالیباف در کنار ابراهیم رئیسی و سه تن دیگر یکی از ۵ نامزد جمنا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است. اصولگرایان امیدوارند ۴ تن از نامزدان به نفع رئیس کنار بکشند تا جریان اصولگرا با یک نامزد در انتخابات شرکت کند.

 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ali

    امید خان جنابعالی جلو بیفتید بقیه میان پشت سرتون!!! ازجیب جان و مال مردم هم حاتم بخشی نکنید.

  • Omid

    بابا بس کنید دیگههههه.آخه واسچی باید رای بدیم؟؟؟؟ وقتی رییس‌جمهور تو این مملکت خراب شده هیچکاره ست،،ملت بیکار و گرسنه غیرتتون کو؟؟؟! بریزید تو خیابان و برین جلوی بیت کثیف رهبری و این رهبره آشغال رو که عامل اصلیه همه ی این بدبخت هاست رو به زیر بکشین....وگرنه با انداختن یک رای تو صندوق خیلتون راحت همین آشه و همین کاسه..بعد ۳۸ سال دیگه عاقل شین ملت.

  • فرهاد - فریاد

    قالیباف در بین سرداران سپاه معروف است به پادوی خامنه ای از اینرو فقط خامنه ای و بیت رهبر می تواند درخواست کننده ی حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری هستند . و چون تنها تشکیلات زیر نظر خامنه ای مداحان هستند ترجیحا اینها پیش قدم شده اند اما قالیباف یکی از مسئولانی ست که سیستم تحت کنترلش بشدت در فساد رانت خواری شرارت و ... غوطه میخورد . هم اکنون چندین هیات در شهرداریها دفتر گرفته اند تا کارمندان رشوه گیر شهرداری را تحت کنترل دربیاورند حتی خود خامنه ای هم نماینده ای در شهرداریها گمارده است یا دادستانی نیز برای تقسیم غنائم در شهرداری دفتر بازرسی ایجاد کرده است . قالیباف علاوه بر فساد مالی بیش از حد اقدامات سرکوبگرانه اش در کوی دانشگاه در زمان تصدی نیروی انتظامی و یا تاسیس بخش چماقداران شهرداری برای سرکوب که چندین بار منجر به مرگ دست فروشان منجر شده است خدمات شایانی برای خوش خدمتی به ارباب انجام داده است . از اینرو باید گفت آقای قالیباف در جمهوری اسلامی دیگر کسی برای نجاتش یافت نمی شود چون همگی فاسد هستید و جنایتکار .

  • جهان

    کشتی که چه عرض کنم تخته پاره رژیم واپسگرا و رهزنان اشغالگر نیاز به یک شاه دزد دیگر دارد که شاید هم ، بالاخره این آقا ی دکتر سردار سپاه قالیباف تجربه بهتری از همکاری با سپاه و سرکوب مردم در ریاست نیروی انتظامی وقاهت و شقاوت کامل را نشان داده و سابقه تقسیم غنایم با قوه قضاییه و مجلس نشنینان و برخی روزنامه چی ها و مساجد و گدایان شب جمعه سابق و امامان جمعه تازه بدوران رسیده کنونی و رسانه میلی را در کارنامه ادامه دار چند دوره ای شهردار ی پایتخت ولی وقیح را هم تمام و کمال بدست آورده و حالا یک شاه دزد واقعی است و خل بازی های احمدی نژادی را هم در دستور کار نداشته و کت و شلوارش هم نوتر از کاپشن احمدی نژاد است .

  • hello

    هیچ خ..... نیستید همتون هی واسه هم نوشابه باز میکنید مگه چه غلطی کردین وقتی شهردار بودی مردم الکی دلگرم رای دادین نشید سر همشون تو یه آخوره اگه رای هم ندید هیچی نمیشه و رای هم بدید هیچی نمیشه