ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکایت احمدی‌نژاد از دادستان کل و شکایت مدعی‌العموم علیه او

احمدی‌نژاد از محمدجعفر منتظری که او را با یک دمل چرکین مقایسه کرده‌بود، شکایت کرد. اخبار تأییدنشده‌ از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه احمدی‌نژاد به خاطر سخنانش در خوزستان حکایت دارند.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ از دادستان کل کشور شکایت کرده‌است.

احمدی‌نژاد در لحظه ثبت‌نام در انتخابات

علی‌اصغر حسینی، وکیل دفتر احمدی‌نژاد جمعه ۲۵ فروردین در گفت‌و‌گو با وب‌سایت خبری «دولت بهار»، وابسته به طرفداران احمدی‌نژاد دلیل این شکایت را سخنان محمد جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان یزد عنوان کرده‌است.

منتظری در آن مراسم مسئله احمدی‌نژاد و جریان موسوم به «حلقه انحرافی» را با «دمل» مقایسه کرده و گفته بود که «گاهی به ما می‌گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرف‌هایی را زده، فلان جا حرف‌های دیگری زده، ما می‌گوییم نوبت آنها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم».

حسینی گفت که دفتر دادستانی کل کشور تا کنون نسبت به تکذیب این سخنان نیز اقدام نکرده‌است.

او این سخنان را نشان‌دهنده نقض اصل بی‌طرفی مقام‌های قضائی دانست.

در همین حال، کانال‌های تلگرامی نیز خبری را مبنی بر شکایت مدعی‌العموم از محمود احمدی‌نژاد مخابره کرده‌اند. بنابراین گزارش‌ها که هنوز تأیید نشده، مدعی‌العموم از محمود احمدی‌نژاد به دلیل سخنانش در خوزستان و شائبه توهین به رهبری و رئیس‌جمهوری در آنها اعلام جرم کرده‌است.

ورود محمود احمدی‌نژاد به انتخابات ریاست‌جمهوری بر خلاف توصیه علی خامنه‌ای، رهبر ایران بسیاری از اصول‌گرایان را به واکنش واداشته‌است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • bijan

    آن زمان که احمدی نژاد محبوب نظام بود و منتخب امام زمان همه از نمایندگان مجلس و قوه قضایه گرفته تا امامان جمعه مداح وثنا گوی اوبودند و دست بوس ! حالا این مهره دست ساز نظام را نه میشود تف کرد و نه غورت داد !!