ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون ترامپ درباره کره شمالی: دوران صبر استراتژیک به پایان رسیده است

آمریکا نسبت به آزمایش‌های موشکی بیشتر کره شمالی هشدار داد. مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیداری که از مرزهای کره جنوبی با کره شمالی داشت گفت: «دوران صبر استراتژیک به پایان رسیده است.»

آمریکا نسبت به آزمایش‌های موشکی بیشتر کره شمالی هشدار داد. مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیداری که از منطقه غیرنظامی مرزهای کره جنوبی با کره شمالی داشت گفت: «دوران صبر استراتژیک به پایان رسیده است.» پنس درباره تنش با کره شمالی افزود: «آمریکا و متحدانش می‌خواستند به‌شکل مسالمت‌آمیز به اهداف خود دست یابند اما اکنون همه گزینه‌ها روی میز است.»

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیداری که از منطقه غیرنظامی مرزهای کره جنوبی با کره شمالی

معاون رئیس جمهوری آمریکا ضمن تأکید بر این‌که واشنگتن و سئول بسیار به هم نزدیکند اظهار امیدواری کرد که چین از نفوذ خود بر کره شمالی در جهت رفع تنش استفاده کند.

معاون اول دونالد ترامپ سفری ۱۰ روزه را به آسیا آغاز کرده است. کاخ سفید هدف از این سفر را نشان‌دادن تعهد ایالات متحده به متحدان خود، از جمله کره جنوبی و ژاپن در برابر تهدید فزاینده کره شمالی توصیف کرده‌است.

همزمان، شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن نیز از کره شمالی خواست تا به تمام قطعنامه‌های سازمان ملل پایبند بماند. او گفت ژاپن در کنار آمریکا و کره جنوبی است.

سازمان ملل از مدت‌ها پیش آزمایش‌های موشکی کره شمالی را محکوم می‌کند و به همین دلیل تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کرده است. سازمان ملل قصد دارد با این تحریم‌ها برنامه هسته‌ای کره شمالی را که گفته می‌شود مقاصد نظامی دارد، متوقف کند.

کره شمالی در ادامه آزمایش موشک‌های خود در ماه‌های اخیر، روز یکشنبه ۱۶ آوریل / ۲۷ فروردین یک موشک دیگر را پرتاب کرد اما به‌گفته آمریکا این موشک تقریباً بلافاصله پس از پرتاب منفجر شد و این آزمایش شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.