ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزارت کشور: تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات را درنظر گرفته‌ایم

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفته تهدید خاصی در رابطه با انتخابات وجود ندارد و با «تهدیدات احتمالی» یا کسانی که قصد برهم زدن انتخابات را داشته باشند برخورد خواهد شد.

به گفته حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، تمام اقدامات لازم برای مقابله با «تهدیدات احتمالی» در جریان انتخابات انجام شده و با کسانی که قصد برهم زدن انتخابات را داشته باشند برخورد خواهد شد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور

ذوالفقاری از دست‌اندرکاران انتخابات «مخصوصا رسانه‌ها» خواست به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و افزود البته تهدید خاصی وجود ندارد.

خبرگزاری کارگران ایران(ایلنا) نوشت ذوالفقاری در واکنش به این گفته خبرنگار که «طرفداران نامزدی خاص نسبت به رد صلاحیت کاندیدایشان هشدار داد‌ه‌اند»، اظهار داشت خاطیان از قانون باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند.

گرچه در خبر نامی از احمدی‌نژاد برده نشده اما خبرنگار ایلنا ظاهرا به جریان احمدی‌نژاد اشاره داشته است. این جریان بارها گفته‌ است دلیلی برای رد صلاحیت حمید بقایی در شورای نگهبان وجود ندارد. احمدی‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی خود به سوالات خبرنگاران که اگر صلاحیت او رد شود چه خواهید کرد، پاسخ نداد و تنها گفت: آنوقت خواهید دید.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره اخبار مبنی بر حضور احمدی‌نژاد در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، از ذوالفقاری نقل کرد که حضور او در ورزشگاه آزادی مانع ندارد، اما نباید سخنرانی کند.

ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور چند هفته پیش نیز بر امنیت انتخابات تاکید کرده و گفته بود: امنیت انتخابات خط قرمز همه ماست و همه کشور بر سر این موضوع اتحاد نظر دارند هر حرف و جریان‌سازی که امنیت انتخابات را هدف قرار بدهد با آن برخورد می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.