ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازوکار انتخاب لیست نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد

حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نحوه بسته شدن لیست شوراهای شهر از سوی اصلاح‌طلبان را اعلام کرد. به گفته او لیست ۲۱ نفره اصلاح‌طلبان هفته آینده نهایی خواهد شد.

حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نحوه بسته شدن لیست شوراهای شهر تهران از سوی اصلاح‌طلبان را اعلام کرد. به گفته او لیست ۲۱ نفره اصلاح‌طلبان هفته آینده نهایی خواهد شد.

حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) حسین کمالی درباره نحوه بسته شدن لیست شوراهای شهر از سوی اصلاح‌طلبان گفته است که «شاخص‌هایی برای کاندیداهای اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشخص شده است که مربوط به تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر است.»

به گفته دبیرکل حزب اسلامی کار بحث پاکدستی و اصلاح‌طلبی از محورهای اساسی برای انتخاب لیست است و غربالگری بر اساس موارد ذکر شده انجام می‌شود و کسانی که باید به مرحله نهایی برسند مشخص خواهند شد.

همچنین حسین کمالی از تعیین گروهی ۱۴ نفره خبر داد که در غربالگری در مرحله اول امتیاز افراد را بر اساس خوداظهاری  مشخص می‌کنند. به گفته این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مرحله اول حدود ۲۰۰ نفر تعیین می‌شوند و به مرحله دوم می‌روند که باید حائز امتیاز کاری اداری و تخصصی باشند.

پس از محاسبه امتیازها، ۴۲ نفر توسط گروه ۷ نفره‌ای که تحت نظر هیات رئیسه شورای عالی سیاست‌گذاری است، انتخاب می‌شوند و اسامی آن‌ها به هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ارائه می‌شود.

به گفته حسین کمالی بر اساس سهمیه جوانان، زنان، تناوب و تخصص کاندیدا برای شورای شهر ۲ لیست ۲۱ نفره در اختیار شورای عالی سیاست‌گذاری قرار می‌گیرد و لیست نهایی از بین این دو لیست ۲۱ نفره را انتخاب می‌شود.

کمالی در توضیح این فرآیند گفت: «تفاوت، تنوع و تخصص باید در هر دو مرحله گزینش کاندیدا‌ها  مشخص شود، تا اگر به طور مثال در لیست اول فردی دارای تخصص در رشته حقوق بود و رای نیاورد از لیست دوم فردی که دارای تخصص حقوقی است، معرفی شود نه اینکه از سایر رشته‌ها فردی را برگزینیم، بنابراین سیستمی که باید تخصص‌های  مختلف را تامین کند، لحاظ خواهیم کرد.»

حسین کمالی همچنین احتمال داد که تا یک شنبه یا دوشنبه هفته آینده لیست ۲۱ نفره مشخص شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.