ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدا و سیما در اقدامی بی‌سابقه نامه اعتراضی رئیسی را پخش کرد

تلویزیون جمهوری اسلامی در اقدامی جانبدار نامه ابراهیم رئیسی، کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری در اعتراض به پخش «برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور» از صدا و سیما را منتشر کرد.

تلویزیون جمهوری اسلامی در اقدامی جانبدار نامه ابراهیم رئیسی، کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری در اعتراض به پخش «برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور» از صدا و سیما را منتشر کرد.

ابراهیم رئیسی، کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری

به‌گزارش روزنامه شرق، سه‌شنبه شب ۲۹ فروردین بخش خبر ساعت ٢٠ شبکه خبر ابتدا متن دو نامه اعتراضی ابراهیم رئیسی را پخش کرد و بعد سخنان حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران را. بدین ترتیب اولویت این رسانه پخش نامه‌های رئیسی بود.

ابراهیم رئیسی طی نامه‌هایی به روحانی و رئیس صدا و سیما خواسته بود که امکانات مساوی در اختیار نامزدها قرار بگیرد و این‌گونه نباشد که استفاده رئیس‌جمهور از صدا و سیما باعث شود «شائبه نمایش‌های تبلیغاتی» در «رسانه ملی» ایجاد شود.

رئیسی از روحانی خواسته بود «امور اخلاقی» را رعایت کند و ترتیبی دهد تا: «صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم باشد.»

در نامه به علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، به‌صراحت از او خواسته شده بود تا «خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند» و از پخش «برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم» خودداری کند.

با انتشار نامه رئیسی از تلویزیون، صدا و سیما برای نخستین بار متن یک بیانیه یا نامه‌ را در انتقاد از خود منتشر کرد.

ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به‌عنوان نامزد ریاست‌ جمهوری در انتخابات ثبت نام کرده است. صدا و سیمای جمهوری اسلامی پیش از این ثبت نام رئیسی را هم به‌شکل زنده پخش کرده بود.

مدافعان حسن روحانی صدا و سیما را متهم می‌کنند که در انتخابات پیش رو به شیوه دوره‌های گذشته انتخابات، در گزارش‌دهی خود بی‌طرف نیست و جناحی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.