ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده ناجا: پس از اعلام صلاحیت‌ها آماده برخورد بودیم

اشتری گفت که با هر گونه میتینگ انتخاباتی بدون مجوز از سوی پلیس برخورد خواهد شد. نیروی انتظامی با به‌کارگرفتن بیش از ۳۰۰ هزار نیرو در تمام استان‌ها «امنیت» انتخابات را تأمین می‌کند.

فرمانده ناجا اعلام کرد که پلیس با هر گونه میتینگ انتخاباتی بدون مجوز برخورد خواهد کرد.

اشتری، فرمانده ناجا

حسین اشتری، فرمانده ناجا یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در حاشیه همایش فرماندهان ناجا به خبرنگاران گفت که «پس از اعلام اسامی نامزدهای حائز صلاحیت برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، هیچ مورد امنیتی در کشور برگزار نشد.» او در ادامه افزود که «البته بر اساس مجوز قضایی، آمادگی داشتیم با تخلفات برخورد کنیم که موردی گزارش نشد.»

شورای نگهبان ۳۱ فروردین فهرست نامزدهای تأییدصلاحیت‌شده برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران رد صلاحیت شد و بلافاصله پس از آن خبر آرایش نیروهای ویژه ضدشورش در اطراف خانه او در محله نارمک تهران منتشر شد.

با این حال، اگرچه در حساب‌های توئیتری برخی حامیان احمدی‌نژاد مردم را به راهپیمایی در ساعت ۹ صبح روز بعد به سوی خانه او فراخوانده بودند، هیچ اتفاقی نیفتاد.

اشتری همچنین گفت که با هر گونه میتینگ انتخاباتی بدون مجوز از سوی پلیس برخورد خواهد شد. او توضیح داد که نیروی انتظامی با به‌کارگرفتن بیش از ۳۰۰ هزار نیرو در تمام استان‌ها «امنیت» انتخابات را تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    برکناری لابی حکومت اسلامی در واشنگتن؛ به گزارش پایگاه اینترنتی پالیتیکو، سحر نوروز زاده که از ماه ژوئیه سال گذشته به عنوان عضو تیم سیاستگذاری وزارت خارجه آمریکا گمارده شده بود!! از این پست کنار گذاشته شده است. این اقدام به دنبال انتقاد و تلاش محافل مخالف زدوبند با حکومت اسلامی در واشنگتن برای کنار زدن عناصر باقی مانده از زمان دولت اوباما انجام شده است. این محافل نوروز زاده را به وفادار نبودن به ترامپ رئیس جمهور آمریکا متهم کرده اند. آنها از اینکه نوروز زاده در منصبی حضور دارد که بر سیاست گذاری آمریکا در رابطه با ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس نفوذ دارد، انتقاد کرده بودند. وزارت خارجه آمریکا تغییر سمت نوروز زاده را تایید کرده اما اشاره ای به پست جدید وی نکرده است.

  • naseem

    حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی به اختصاص دادن 300هزار نیرو!! برای مقابله با خیزشهای اجتماعی که آن را تجمعات غیرقانونی نامید، در جریان نمایش انتخابات خبر داد و گفت نیروی انتظامی آمادگی دارد تا با تجمعات غیرقانونی برخورد کند. وی گفت: «هر گونه تجمع و میتینگ با مجوز، باید برگزار شود و درصورتی که تجمع، بدون مجوز برگزار شود از برگزاری آن ممانعت خواهد شد».!! حسین اشتری همچنین وحشت خود را از فضای مجازی نشان داد و گفت:‌ «دستورالعملی در مورد استفاده از فضای مجازی در ایام انتخابات تهیه شده است و باید طبق آن عمل شود!».

  • nader

    همه میدانند که انتخابات قلابی بین کاندیدای انتخابی شورای جنتی انجام میشود...