ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مناظره‌ها زنده پخش می‌شوند

کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در بررسی مجدد مسئله پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی تصمیم پیشین خود را عوض کرد. بدین‌ترتیب، مناظره‌ها زنده پخش خواهند شد.

کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در بررسی مجدد مسئله پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی تصمیم پیشین خود را عوض کرد. بدین‌ترتیب، مناظره‌ها زنده پخش خواهند شد.

تصمیم برای پخش ضبط شده مناظره‌های انتخاباتی با مخالفت‌های گسترده‌ای مواجه شد. پیشتر چهار عضو کمیسیون انتخابات خواستار پخش ضبط‍شده مناظره‌ها بودند.  اعضای این کمیسیون را دادستان کل کشور (یا نماینده تام‌الاختیار او)، وزیر کشور (یا نماینده تام‌الاختیار او)، دبیر هیئت اجرائی مرکزی انتخابات، رئیس یا یکی از اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان صدا و سیما (یا نماینده تام‌الاختیار او) تشکیل می‌دهند.

در حالی که حسن روحانی و دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به عدم پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی اعتراض کرده‌ بودند، اکنون مشخص شده که به جز رئیس‌ صدا و سیما، دیگر اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات از جمله نمایندگان دولت خواستار پخش نسخه ضبط‌شده مناظره‌ها بودند.

رحمان فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم می‌گوید: «قبول دارم برنامه‌های زنده جذابیت بیشتری دارند. در حوزه قوانین و مقررات باید الزام را رعایت کنیم، برنامه‌های زنده سال ۸۸ و هزینه‌ای که به کشور وارد کرد بسیار بالا بود و کدورت‌ها و ابهامات بسیار زیاد بود. باید جلوی این کدورت‌ها گرفته شود.»

علاوه بر این وزیر کشور روحانی درباره انتساب تصمیم برگزاری مناظره‌های غیرزنده به دولت گفت: «برخی رسانه‌ها کار را سیاسی کردند. هیچ وقت در طول عمرم نخواستم خلاف صداقت کاری انجام دهم اولین کسی که به این امر اعتراض کرد رئیس جمهوری بود من درباره این موضوع با رئیس جمهوری حرفی نزدم.»

روز گذشته نیز وزارت کشور با انتشار بیانیه‌ای نسبت به آن‌چه «فضاسازی سیاسی» برخی رسانه‌ها در مورد پخش غیرزنده مناظره‌های انتخاباتی نامیده بود، انتقاد کرد و نوشت که دولت در کمیسیون تبلیغات تنها دو نماینده داشت.

همزمان با اظهارات وزیر کشور، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما نیز تأیید کرد که در کمیسیون تبلیغات انتخابات تنها رئیس صدا و سیما موافق پخش زنده بوده و دیگر اعضا از جمله نماینده عالی دولت تصمیم گرفتند تا مناظره‌ها غیر مستقیم پخش شود.

او گفته بنا بر برآیند صدا و سیما، مناظرات دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ میلیون بیننده داشت.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میر ز ا رضا

    این قوم کودک‌اند و نخواهند جز فریب کودک فریب خواهد و رقاص دایره *** کورند نیم و نیم دگر نیز ننگرند جز در تصورات و خیالات منکره

  • Farid

    یکی از دانشجویان در دانشگاه تبریز خطاب به پاسدار حسن عباسی او را در مورد کشتار و شکنجه و اعدامها و فریب و دروغ مور حمله قرار داد. وی گفت‌:‌ ما از احمدی‌نژاد می‌گذریم... . اما کسانی مثل شما وابستگان نظامی و میلیشیایی و اربابانتان که 8سال او را تقدیس کردید و نظرتان به او نزدیکتر بود و امروز اینسوی میدان ایستاده و حاشا می‌کنید، باید جوابگوی خونهای ریخته شده سالهای 78، کهریزکها، سالها زندانی و شکنجه و شلاق باشید. اما، اما در کمال وقاحت، حامیان آن گفتمان، حامیان احمدی‌نژادی با بی‌شرمی و بی‌حیایی و با چشم طلبکاری در چشم ملت نگاه می‌کنید و با انگشت اشاره به رئیسی نشان می‌دهید و شعار سر می‌دهید، بوی رجایی بد بود، بوی بهشتی آمد!!. حسن عباسی، همانا تئوری شما، تئوری ترور و وحشت و صدور سلاح و جنگ و حمایت از بشار اسد دیکتاتور و خونریز است. آری، تئوری شما، بازی‌کردن با احساسات ملی و مذهبی مردم و دفاع از حرمهای وجود نداشته حمص و ادلب است. کدام حرم؟ !

  • naseem

    همه میدانند که انتخابات قلابی بین کاندیدای انتخابی شورای جنتی انجام میشود!

  • nader

    مریوان: درگیری مردم با نیروی انتظامی تجمع مردم ناراضی روستای اسرآباد که به نشانه اعتراض به انتقال زباله شهرستان مریوان با یورش نیروی انتظامی به درگیری کشید. این درگیری روز پنج شنبه ۳۱ فروردین بین نیروی انتظامی شهرستان مریوان با مردم ناراضی روستای اسرآباد که به نشانه اعتراض به عدم انتقال زباله شهرستان مریوان؛ رخ داده است. مردم که به انباشت زباله اعتراض داشتند و تجمعی مسالمت آمیز تشکیل داده بودند با حمله نیروی انتظامی و هول دادن مواجه شدند که منجر به درگیری شد. مأموران وحشی نیروی انتظامی شهرستان به مردم یورش بردند و چند نفر را مجروح و ۱۰تن از آنها را بازداشت کردند. اکثر بازدشت شدگان را زنان تشکیل می‌دهند. بنا‌ به این گزارش، در این درگیری چند نفر مجروح شدند. www.youtube.com/watch?v=H5kXLKxnIKI

  • سینا

    چهره هابطور عجیبی خوفناکند. ممکنه خارجی ها فکر کنن آدم خوش قیافه دیگه توی ایران پیدا نمیشه. باعث بی آبروئیه. بابا نگن ایرونیا مسخ شدن