ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میرسلیم: کوچکترین اقدامی علیه قالیباف و رئیسی انجام نمی‌دهم

مصطفی میرسلیم، کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گفت «کوچک‌ترین حرکت و سخنی» علیه دو کاندیدای اصولگرای دیگر در انتخابات انجام نخواهد داد.

مصطفی میرسلیم، کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گفت «کوچک‌ترین حرکت و سخنی» علیه دو کاندیدای اصولگرای دیگر در انتخابات انجام نخواهد داد.

مصطفی میرسلیم، کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی میرسلیم دوشنبه ۲۴ آوریل / ۴ اردیبهشت در دیدار با شماری از نمایندگان مجلس گفت گروه مؤتلفه اسلامی بر افکار و اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) «اعتقاد کامل» دارد. او گفت: «ما کوچکترین حرکت و سخنی که حتی بوی مقابله و رقابت با آقایان قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی بدهد انجام نمی‌دهیم.»

محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی دو نامزد «جمنا» در انتخابات ریاست جمهوری هستند اما رئیسی تلاش دارد خود را مستقل از این تشکل انتخاباتی اصولگرایان نشان دهد.

میرسلیم با بیان این‌که مؤتلفه «مخالف وضع موجود و ادامه کار دولت فعلی» است گفت: «ما فقط خودمان و برنامه‌هایمان را معرفی خواهیم کرد.»

میرسلیم روز شنبه ۱۹ فروردین نیز گفته بود که با نامزدهای جمنا «اختلاف اعتقادی» ندارد و هیچگاه نیز در مناظرات مقابل آن‌ها نخواهد ایستاد «چراکه هدف و نیت»شان مشترک است. او در روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفته بود جمنا را از لحاظ اخلاقیات قبول دارد اما ساز وکار آن را نمی‌پسندد.

میرسلیم همچنین تأکید کرد که اگر او نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شد «امکان داشت انتخابات به دوقطبی‌ شدن بینجامد».

او گفت گروه مؤتلفه «تابع نظرات بزرگان خود و روحانیت» است «ولو این‌که مغایر سیاست و تصمیم مؤتلفه اسلامی باشد.»

«سانسور در وزارت ارشاد جلوی ابتذال را می‌گرفت»

کاندیدای حزب مؤتلفه اسلامی به سانسور گسترده در دوران صدارتش بر وزارت ارشاد، گفت: «مجلس پنجم در آن مقطع از من خواست ممیزی کتاب را متمرکز کنم تا جلوی ابتذال و استهجانی که برخی ناشران انجام می‌دادند گرفته شود. وقتی من این کار را انجام دادم، برخی گفتند میرسلیم جلاد کتاب است اما واقعیت این بود که برخی ناشران که به فرهنگ کشور خیانت می‌کردند منافعشان به خطر افتاده بود.»

میرسلیم اقدامات خود در دوران وزارت ارشاد را «مؤثر و مفید» خواند.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    خوبه خودت اعتراف کردی ما هم از همون اول می دونستیم که شما کاندیدای نمایشی هستی برای با صطلاح رقابتی نشان دادن انتخابات قلابی. نه چیزی بیشتر.