ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه موقت تهران: از خدا بخواهید یک «امام رضا‌پسند» انتخاب شود

کاظم صدیقی گفت برای رای دادن باید به قرآن مراجعه کرد. «باید خط را بشناسیم و ببینیم چه کسی غیرت دارد و همان را انتخاب کنیم.» نباید به افراد «بی غیرت» رای داد.

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران طی سخنانی درباره انتخابات، بدون این که از ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس نام ببرد از مردم خواست به رئیسی رای دهند. او از مردم خواست برای رای دادن به قرآن مراجعه کنند تا دریابند باید به چه کسی رای دهند. نباید به افراد «بی‌غیرت» که «با بیگانه می‌سازند رای داد» تا «دشمنان و منافقان» شاد شوند بلکه باید به «فردی امام رضا پسند» رای داد.

صدیقی طی سخنانی در یک حسینه در مشهد بدون اینکه نام کسی را ببرد  گفت: «برخی غیرت ندارند برای بیکاری جوانان تلاشی نمی کنند و منتظرند بیگانه دست ما را بگیرد. افرادی که با بیگانه می‌سازند و توجهی به بی‌حجابی و بدحجابی ندارند غیرت ندارند و همین باعث می‌شود که برخی افراد به خاطر نداشتن امکانات فاسد و گناهکار شوند.»

به گفته امام جمعه تهران نباید به «بی‌غیرت»ها رای داد بلکه: «باید خط را بشناسیم و ببینیم چه کسی غیرت دارد و همان را انتخاب کنیم.» «باید از خدا بخواهیم کسی که هیئتی و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه گر با فساد باشد انتخاب شود.»

اما نشناختن خط و عمل نکردن به دستور قرآن، بی‌مجازات نمی‌ماند. گناه است و به گفته صدیقی «گناه باعث قطع سیم ارتباطی با خدا می‌شود». و اگر سیم ارتباط با خدا قطع شود، «انسان سر از قعر جهنم در می‌آورد.»

بیشتر بخوانید:

انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • م ت

    خدای اینها همان شیطان است .

  • روزبه

    من. شاه پسند را ترجیح میدهم. فراموش نکنیم بسیا ی از همین ملاها. کلاش امروزی تا دیروز دستبوس و ثنا گوی شاه بودند.

  • روزبه

    بنده با امام رضا از طریق تلگرام تماس گرفتم ایشون فرمودن من نظرم به آقای احمدی نژاد نزدیکتر است و چون ایشون انتصابات رو تحریم کرده من هم به پیروی از ایشون همینو توصیه میکنم.

  • کرماشانی

    سیم ارتباطی با خدا؟!؟ چه استعارۀ جالبی!! منظورشان روحانیت به عنوان یک قشر تمایزیافته است که مدعی ایجاد ارتباط انسان عادی با خدا است. منتها خبر ندارند که پیروی تغییرات ذهنی که در پیوند با تغییرات مادی صورت میگیرد، هم اکنون بیشتر مؤمنین به صورت وابرلس به خدا وصل هستند و نیازی به سیم مربوطه ندارند!