ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتانیاهو به‌عنوان اعتراض دیدار با وزیر خارجه آلمان را لغو کرد

در حالی‌که زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان قصد داشت با نهادهای مدنی اسرائیلی مخالف با سیاست‌های دولت این کشور دیدار کند، نخست‌وزیر اسرائیل در اعتراض به این اقدام دیدار با او را لغو کرد.

در حالی‌که زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان قصد داشت با نهادهای مدنی اسرائیلی مخالف با سیاست‌های دولت این کشور دیدار کند، نخست‌وزیر اسرائیل در اعتراض به این اقدام دیدار با او را لغو کرد.

زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه آلمان در «ید و شِم» بنیاد حفظ اسناد و آثار فاجعه نسل‌کشی یهودیان در آلمان نازی ـ مراسم یادبود قربانیان هولوکاست در اورشلیم (بیت‌المقدس)

سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل / ۵ اردیبهشت این خبر را اعلام کرد.

نهادهای مدنی که قرار بود گابریل با آن‌ها دیدار کند از منتقدان سیاست‌های اسرائیل در قبال فلسطینی‌ها، از جمله شهرک‌سازی‌ها در مناطق اشغالی فلسطینی هستند.

زیگمار گابریل در واکنش به این اقدام گفته است که دیدار با نهادهای مدنی غیردولتی یک کشور توسط هیأت‌های خارجی امری متداول است.

سیاستمداران احزاب حاکم و اپوزیسیون آلمان این تصمیم دولت اسرائیل را مورد انتقاد قرار دادند.

وزیر خارجه آلمان برای شرکت در مراسم سالگرد کشتار هولوکاست روز دوشنبه ۲۴ آوریل / ۴ اردیبهشت وارد اسرائیل شد. او بعد از ظهر دوشنبه در مراسم ویژه یادبود قربانیان هولوکاست شرکت کرد.

شهرک‌سازی‌های اسرائیل همواره مورد انتقاد جامعه جهانی، به‌ویژه کشورهای اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد قرار گرفته است اما دولت این کشور همچنان به آن ادامه می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.