ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخستین حضور تبلیغاتی همسر ابراهیم رئیسی: مصاحبه‌ای که تکذیب شد

مصاحبه‌ای که با جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در سایتی به نام «سمعک‌نیوز»، منتشر شده بود، «مخدوش و غیرقابل استناد» اعلام شد و گفته شد که او اساسا مصاحبه‌ای با این سایت نداشته.

 مصاحبه‌ای که دو روز قبل از جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در سایتی به نام «سمعک‌نیوز»، منتشر شده بود، «مخدوش و غیرقابل استناد اعلام شد و حتی گفته شد که او اساسا مصاحبه‌ای با این سایت نداشته است.

در مصاحبه مفصلی که به نام همسر ابراهیم رییسی انجام شده، آمده بود که او تاکید زیادی بر سیاست‌ورزی مبتنی بر اخلاق دارد و با اینکه خیلی ها به او توصیه می‌کردند که به گردونه انتخابات وارد نشود، اما او در جواب گفته: «بگذارید یک‌بار مردم سیاست ورزی مبتنی بر اخلاق را ببینند.»

بر اساس این مصاحبه، رییسی گفته که حتی حاضر است در مناظرات شکست بخورد اما اصول اخلاقی را زیر پا نگذارذ.

در مطلب منتشر شده در سایت سمعک نیوز، همسر ابراهیم رئیسی ادعا کرده که او تمام مشاغل و مناصب خود را بنا بر اصرار گرفته و خود برای هیچ شغل و منصبی اقدام نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • دلسرد

    کاش خودتان لینک می دادید به صفحه شخصی این خانم تا نوشته های ایشان هم به اطلاع خوانندگان برسد. ضمن اینکه ایشان ریاست پژوهشکده خانواده را هم به عهده دارد. ضمنا ایشان لیسانس مامایی دارند و در سایت درج شده پیراپزشکی که اصلا رشته نیست یک شاخه است در کنار پزشکی و طیفی از رشته هاست. در صورت امکان این مورد را استثنا بفرمایید و این لینک را بگذارید...