ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر مسئول روزنامه توقیف شده «شاخه سبز» محاکمه می‌شود

این روزنامه مقاله‌ای به طنز منتشر کرده بود که اهانت‌آمیز تلقی شد. دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام کرده که سردبیر و مدیرمسئول این روزنامه محاکمه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم اعلام کرده است که برای علی بابامیری، سردبیر و صاحب امتیاز روزنامه توقیف شده «شاخه سبز» قرار مجرمیت صادر شده و او به زودی در دادگاه محاکمه می‌شود.

آخرین شماره روزنامه توقیف شده «شاخه سبز»

مهدی کاهه به خبرگزاری میزان گفته است که اتهام سردبیر و مدیر مسئول این نشریه محلی اهانت به مردم محله «نیروگاه» است.

اهالی محله «نیروگاه» در نزدیکی قم اغلب آذربایجانی هستند. روزنامه «شاخه سبز» اوایل اسفند سال گذشته مقاله‌ای در طنز با عنوان «فرزندم تنها به نیروگاه نزو» منتشر کرده بود که به عنوان اهانت به مردم این محله تلقی شد.

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم که از اعضای جبهه پایداری، تشکل نزدیک به محمدتقی مصباح یزدی است در مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشاد اسلامی تذکر داد و از هیأت نظارت بر مطبوعات خواست موضوع انتشار این مقاله طنزآمیز را در دستور کار قرار دهد.

سپس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم دستور توقیف نشریه «شاخه سبز» را صادر کرد و مدیر مسئول این روزنامه را هم بازداشت کردند.

مهدی کاهه گفته بود «شاخه سبز» به خاطر «حفظ کرامت انسانی افراد و قومیت‌ها» توقیف و به همین دلیل هم سردبیر و مدیر مسئول آن بازداشت شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.