ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری مأموران نیروی انتظامی با درویش‌های گنابادی در شهرستان کوار

برخورد خشن مأموران نیروی انتظامی با درویش‌های کوار در طول یک سال گذشته چند بار تکرار شده است. در مورد اخیر مأموران پس از اجتماع درویش‌ها منطقه را ترک کرده‌اند.

مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوار در استان فارس که روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه منزل شخصی یکی از درویش‌های گنابادی این شهر را محاصره کرده بودند، پس از ترک محل به دنبال اجتماع درویش‌های منطقه، تا ظهر روز جمعه هشتم اردیبهشت به محل بازنگشته‌اند.

حضور مأموران نیروی انتظامی کوار اطراف خانه یک درویش تبعید شده

به گزارش سایت مجذوبان نور، پایگاه خبری فرهنگی دراویش نعمت‌اللهی گنابادی، حضور مأموران در اطراف منزل کاظم دهقان، از درویش‌های طریقت نعمت‌اللهی گنابادی که مجلس درویشی در آن برگزار می‌شود (ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز پنج‌شنبه) به تیراندازی منجر شده است و به دنبال آن درویش‌های منطقه در محل تجمع کرده‌اند.

هدف از این تجمع ممانعت از گسترش اقدامات خشونت‌آمیز از سوی نیروی انتظامی عنوان شده است. مأموران پس از اجتماع درویش‌ها منطقه را ترک کرده‌اند.

یک منبع نزدیک به درویش‌های گنابادی به زمانه گفت که این حادثه تا ظهر روز جمعه دامنه و دنباله‌ای نداشته و خبر تازه‌ای از حضور نیروهای انتظامی در محل نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • قیصر

    لعنت بر هر چی ظا لمه.

  • دلسرد

    دمکراسی جمهوری اسلامی