ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت مجری افتتاحیه ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام به‌دلیل «توهین به امام‌ رضا»

مجری برنامه آغاز به کار ستاد حسن روحانی در ایلام، رئیس‌جمهوری کنونی و نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به دلیل «توهین به امام رضا» بازداشت شد.

مجری مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام بازداشت شد.

تصویری از کلیپ منتشرشده در فضای مجازی

به گزارش وب‌سایت‌های نزدیک به محافظه‌کاران در ایران، مجری برنامه آغاز به کار ستاد حسن روحانی در ایلام، رئیس‌جمهوری کنونی و نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به دلیل «توهین به امام رضا» بازداشت شد.

محمد رزم، رئیس کل دادگستری استان ایلام جمعه هشتم اردیبهشت گفت که سخنان این مجری «حاوی توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین و اهانت به ساحت مقدس امام رضا بود».

بر اساس ویدئویی که از این سخنان منتشر شده، مجری افتتاحیه نامه‌ای فرضی خطاب به علی بن رضا، امام هشتم شیعیان می‌خواند. حرم او در مشهد اکنون از سوی ابراهیم رئیسی، نامزد رقیب حسن روحانی و از اعضای «هیأت مرگ» در اعدام زندانیان سیاسی تابستان ۱۳۶۷ اداره می‌شود.

او در این نامه خطاب به امام هشتم شیعیان می‌گوید که «بگذار همین ابتدا از شما گله کنم. مگر شما فقط امام اصولگرایان هستید؟ پس ما اصلاح‌طلبان چه؟» و سپس با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی ادامه می‌دهد: « آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب‌زمینی آن هم به‌دست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی‌های محروم همان هم دشت نکردیم.»

پیش از این تولیت آستان قدس رضوی متهم شده بود که هدف از توزیع آرد و سیب‌زمینی رایگان از سوی این نهاد، جلب رأی طبقات فرودست‌تر به نفع رئیسی در انتخابات است.

رئیس کل دادگستری ایلام توضیح داده‌است که مجری بازداشت‌شده «اهل شهرستان ایوان غرب است» و پس از احضار از سوی دادسرا «به نزدیکی شهر مهران متواری شده‌است.» او گفته که «سربازان گمنام امام زمان»، نامی در اشاره به نیروهای ویژه امنیتی ایران صبح جمعه این مجری را بازداشت کرده‌اند.

برخی از سایت‌های محافظه‌کاران تندرو و انصار حزب‌الله نیز تصویری از او در کنار محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری پیشین ایران در دوران اصلاحات منتشر کرده‌اند. از هویت این فرد بازداشت‌شده هنوز گزارشی منتشر نشده‌است.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    بعد از کاندیدای امام رضا پسند بزودی استند آپ کمدین امام رضا پسند هم به باز میاد.