ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میرسلیم فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد

وب‌سایت‌های نزدیک به موتلفه نوشته‌اند که هدف میرسلیم از انتشار فیش حقوقی شفاف‌سازی در خصوص میزان حقوق دریافتی و نشان‌دادن تمایز او از دیگر مدیران با «حقوق‌های نجومی» است.

مصطفی میرسلیم، کاندیدای حزب محافظه‌کار موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست‌جمهوری فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد.

وب‌سایت‌های نزدیک به موتلفه نوشته‌اند که هدف از این کار، شفاف‌سازی در خصوص میزان حقوق دریافتی و نشان‌دادن تمایز او از دیگر مدیران با «حقوق‌های نجومی» است.

جنجال بر سر حقوق‌های نجومی در سال گذشته آغاز شد و انتقادات گسترده محافظه‌کاران علیه دولت حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران را در پی داشت.

در سال ۱۳۹۵، اسنادی از فیش‌های حقوقی مدیران بیمه مرکزی و دریافت پاداش‌های چند میلیون تومانی اعضای هیئت بانک‌های رفاه، صادرات، ملت، سینا، خاورمیانه، اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی و همچنین شرکت فرابورس و شرکت بورس انرژی منتشر شد.

با این حال، روزنامه ایران، وابسته به دولت روحانی شنبه، ۹ اردیبهشت گزارش داد که غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه عصر چهارشنبه گذشته در دانشگاه پزشکی مشهد گفته که ریشه‌های حقوق‌های نجومی در دولت احمدی‌نژاد است.

اژه‌ای در این سخنان گفته که «در دوره آقای احمدی‌نژاد در صندوق توسعه ملی ایشان یک روز رأی‌گیری کرد تا کل اختیارات هیأت امنا را به مدیرعامل بدهد ... که به مدیر عامل و هیأت مدیره اختیاراتی داد که براساس آن اختیارات حقوق‌ها (نجومی) در آن به وجود آمد».

وب‌سایت‌های نزدیک به موتلفه دیگر نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را نیز به انتشار فیش‌های حقوقی خود فراخوانده‌اند.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • قیصر

    ایشان و بقیه نامزدها زحمت بکشن همه فیشهای حقوقیشون را که از چند نهاد و بنیاد و سازمان های مختلف حقوق میکیرن یکجا و با هم منتشر کنند از بریده شدن قسمت بالای فیش مشخصه که نخواستن معلوم بشه فیش از سوی کدوم نهاد صادر شده - (هرچند فراموش کردن کلمه عضو مجمع را پاک کنن )چون اونوقت خیلی ها که میشناسن و هرکدوم ایشون رادر یکی از این نهادها شاغل میدونن پی خواهند برد که آقا در جاهای دیکه هم جزء لیست حقوق بکیرهاست. البه همه این عزیز دردانه ها از چند جا حقوق دریافت میکنن. در ضمن همین مبلغ هم سه برابر حقوق یک کارشناس ارشد بدون سرسپردکی در کل ادرات هست.

  • فرهاد - فریاد

    حقوقهای ایشان در عضویت هیات مدیره های شرکتهای شبه دولتی یا فدراسیون غریق نجات و هدایای شرکتهائی که برایشان کارسازی شده را هم اضافه کنید تا در آمد ایشان هم به بیش از ۳۰۰ میلیون برسد ما کاملا مطلع هستیم که برخی از مقامات حکومتی اعم از اداری یا لشکری چکهای سفید دارند و مبلغ توسط خود آنها نوشته میشود از اینرو مقامات جمهوری اسلامی چون در هیچ چیزی شفاف عمل نمی کنند در این مورد هم قطعا شفاف نیستند و همچنین دروغ محض است .