ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترور مدیرعامل شبکه تلویزیونی «جم»

رسانه‌های مختلفی از ترور سعید کریمیان، مدیرعامل شبکه تلویزیونی «جم» در استانبول (ترکیه) در شب یکشنبه (۱۰ اردیبهشت) خبر داده‌اند. به او پس از خروج از دفتر کارش در یک مرکز خرید سوءقصد شده است.

رسانه‌های مختلفی از ترور سعید کریمیان، مدیرعامل شبکه تلویزیونی «جم» در استانبول (ترکیه) در شب یکشنبه (۱۰ اردیبهشت) حدود ساعت ۲۰ خبر داده‌اند. به او پس از خروج از دفتر کارش در یک مرکز خرید با شلیک گلوله سوءقصد شده است.

سعید کریمیان، مدیرعامل «جم تی وی»

درباره اینکه سعید کریمیان کشته شده یا پس از انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافته خبرهای ضد و نقیضی منتشر شده است. بیشتر گزارش‌های حاکی از کشته شدن او هستند.

خبر حادثه‌ در رسانه‌های داخل ایران هم منتشر شده، به طرزی وسیع و تا زمان تنظیم این خبر تنها به صورت ذکر حادثه.

سعید کریمیان ابتدا در زمینه امور مهاجرت فعال بوده و سپس به فعالیت رسانه‌ای رو آورده است.

جم تی‌وی (GEM TV) یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان است که مرکز آن در دوبی قرار دارد. مضمون برنامه‌های این شبکه بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های عامه‌پسند و سرگرمی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرهاد - فریاد

    نظام تروریستی صهیونیستی جمهوری اسلامی مجددا با ترور کریمی سالهای دهه ی ۸۰ میلادی را بیاد می آورد که بیش از ۱۸۰ نفر فعال سیاسی اجتماعی را در اروپا به خاک و خون کشید این بار باید همه ی فعالان سیاسی و حقوق بشری تلاش نمایند تا چهره ی منفور این حکومت را نزد مردم جامعه ی جهانی برملا کنند زیرا این حکومت فاشیستی با پرداخت رشوه به سیاستمداران فاسد اروپائی و امریکائی به حیات ننگینشان ادامه میدهند . در دهه ی ۸۰ دوران حکومت ریگان و جمهوریخواهان بود امروز هم باز مجددا شعارهای تو خالی ترامپ تمام شده و پشت پرده به سازش رسیده اند و مجددا ترورها را شروع کرده اند

  • نازنین

    گیرم که می زنید گیرم که می بُرید گیرم که می کشید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟ پرچمی که از دستان گلوله باران شده ی سعید کریمیان افتاد دوباره به دست یک ایرانی غیور با قدرت و عزت برافراشته خواهد شد.هزاران درود بر روح پاک و مظلومش.به کوری چشم قاتل های اجیر شده و اربابان خونخوارشان محبوبیت شبکه های جم در دل مردم با این ترور بیرحمانه چند برابر شد و کوس رسوایی آبروی نداشته ی تروریست های خونخوار را علنی تر کرد.

  • آرش

    سازمانهای حقوق بشری باید افشاگری جهانی و دادخواهی کنند.بعد از مماشات اوبامای خائن و ضد ایرانی و تزریق پول به تروریست های رژیم اگر با این جانی های قاتل مقابله نشود و در مقابلشان کوتاه بیایند تک مخالفان و منتقدان را در جلوی خانه هایشان ترور خواهند کرد. همه دنیا باید در مقابل این آدمکشها قد علم کنند و گرنه این تروریست های بیرحم دوباره استارت قتل های زنجیره ای شان را زده اند.

  • عاطفه

    تا مخالفان جمهوری اسلامی اسراییل دوستان و امریکا پرستانی چون حضرت محمد حسین هستند، خامنه ای و امثال او براحتی قاطبه ی مردم ایران را رهبری خواهندکرد. تعداد امثال حضرت محمد حسین هرچند فراوان باشند، ایشان اما در مقایسه با انبوه مردم عادی کوچه و بازار های ایران عددی نیستند. مجاهدین با بازی کردن نقشی آبرومند تر از اظهارات حضرت محمد حسین، تا پایان تاریخ نزد ملت خود بی ابرو شد.

  • محمد حسین

    قابل توجه کارشناسان امور ایران: اسرائیل انبار بزرگ مهمات تروریست ها را که برای نصرالله گردن کلفت ومفت خور تروریست ارسال میشد با موشک با خاک یکسان کرد و فردایش هم پهباد مقوایی شان را در چند ثانیه سرنگون کرد .آدمکشها ی این رژیم اشغالگر ایران آنچنان سوزشی گرفتند که به تلافی اش یک چهره فرهنگی ایرانی را که برنامه هایش محبوب مردم بود آنطور با قساوت ترور کردند. واقعا آنهایی که میگویند اگر این نابکاران پست فطرت به بمب اتمی دست یابند اولین بار آن را بر سر مردم ایران میریزند خیلی درست و کارشناسانه این حرف را میزنند. این تروریست ها زورشان به دنیا نمیرسد در عوض ایرانی ها را سلاخی میکنند. امیدوارم آمریکا در عوض این ترور ناجوانمردانه و نامردانه هر چه زودتر سپاه آدمکش را در لیست تروریستی بین المللی قرار دهد.

  • ح

    تنها رسانه ای که سیاسی نیست و مخاطب بسیار دارد. مخصوصن بعد از اینکه یکسری از شبکه ها از یاه ست رفتند چند سال قبل هم برای یک مدت جم قطع بود که بعدن دوباره برنامه هاش شروع شد