ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شکایت سه کاندیدا از نخستین مناظره تلویزیونی

با پایان مهلت اعتراض‌ها به مناظره تلویزیونی، سه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شکایت خود را به کمیسیون نظارت بر تبلیغات ارسال کرده‌اند.

سه نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران شکایت‌ خود را از نخستین مناظره تلویزیونی به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ارسال کردند.

اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری

احسان قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت که مهلت اعتراض شب گذشته به پایان رسید. او از ارائه جزئیات بیشتر و نام کاندیداهای شاکی خودداری کرد.

قاضی‌زاده گفت که به شکایت‌ها تا پیش از برگزاری مناظره دوم، یعنی پیش از جمعه ۱۵ اردیبهشت رسیدگی می‌شود.

مناظره تلویزیونی شش کاندیدای ریاست‌جمهوری با جدال بین محمدباقر قالیباف از یک سو و اسحاق جهانگیری و حسن روحانی از سوی دیگر جنجالی شد. دو طرف یکدیگر را به دروغ‌گویی متهم کردند.

به گفته قاضی‌زاده، «در صورت وارد بودن اعتراضات نامزدها می‌توانند سخنان و پاسخ‌هایشان را به صورت ضبط شده ارائه کنند.»

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میثم

    البته 4 نامزد شکایت کردند شما یکی رو خودتون کم کردین

  • naseem

    کار به جایی رسیده که کاندیداهای ریاست جمهوری! برای کسب رأی مردم، چوب حراج به منابع ملی زده اند و مسابقه یارانه راه انداخته اند؛ یکی از سه برابر کردن یارانه سه دهک کم برخوردار سخن می گوید و آن دیگری می گوید این که چیزی نیست، اگر به من رأی بدهید، ماهانه به هر کدام تان 150 هزار تومان پول نقد خواهم داد!!