ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت خارجه ایران: زن ایرانی را در فرودگاه تفلیس برهنه نکرده‌اند

نماینده آستارا همزمان با سفر ممد جواد ظریف به آسیای میانه ادعا کرده بود که زنان ایرانی را گرجستان در ملا عام برهنه می‌کنند. وزارت خارجه می‌گوید در این زمینه گزارشی دریافت نکرده.

ولی دادشی، نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده بود که زنان گردشگر ایرانی را در فرودگاه تفلیس گرجستان به بهانه بازرسی، در ملا عام برهنه می‌کنند. معاون پارلمانی وزارت خارجه اما می‌گوید گزارشی در این زمینه دریافت نکرده است.

حسن قشقاوی، معاون پارلمانی وزارت خارجه ایران

حسن قشقاوی به خبرگزاری خانه ملت گفته است:

«با سفیر ایران در گرجستان تماس گرفتیم. او اذعان کرد که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه چنین اتفاقی رخ داده باشد به سفارتمان ارائه نشده است.»

ولی داداشی در نشست علنی ۲۹ فروردین‌ سال جاری مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۱۵۲ قانون اساسی به وزارت خارجه ایران اخطار داده بود که زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در فرودگاه تفلیس، آن هم در ملاء عام عریان کرده‌اند. این نماینده مجلس ادعا کرده بود که شاهدان عینی درباره این موضوع می‌توانند گزارش بدهند.

معاون پارلمانی وزارت خارجه به خبرگزاری خانه ملت گفته است که نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی نتوانسته هیچکس را به وزارت خارجه معرفی کند که برهنه کردن زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس را به چشم دیده باشد.

موضوع گردشگری یکی از بحث‌های انتخاباتی‌ست. ولی داداشی یکی از اعضای کمیسیون نود مجلس شورای اسلامی‌ست که در سال‌های گذشته همراه با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مانع از گشایش فضای فرهنگی در ایران شده است.

ولی داداشی ادعای برهنه کردن زنان ایرانی را هنگامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد که محمد جواد ظریف به آسیای میانه و از جمله به گرجستان سفر کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    مجلس ایران شده محل بحث مسایل سکسی و خیال پردازیهای شهوانی وتمایلات انحرافی چرا که بنیان گذار چنین خراب آبادی آخوند بیسودای بود که تخصصش فقط امورات کمر به پایین بود