ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در اندونزی ۸ مرد در یک مهمانی به اتهام همجنسگرایی بازداشت شدند

پلیس اندونزی این اشخاص در هتلی در شهر سورابایا، دومین شهر بزرگ اندونزی و مرکز استان جاوه شرقی بازداشت کرده‌. اتهام آن‌ها: تماشای فیلم‌های پورنو با محتوای همجنسگرایانه.

پلیس اندونزی ۸ مرد را به اتهام شرکت در یک مهمانی همجنسگرایانه بازداشت کرده است.

اجرای حکم شلاق یک مرد همجنسگرا در اندونزی در استان آچه

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس اندونزی این اشخاص در هتلی در شهر سورابایا، دومین شهر بزرگ اندونزی و مرکز استان جاوه شرقی بازداشت کرده‌ است.

پلیس اندونزی اعلام کرده که در این هتل در شهر سورابایا در مجموع ۱۴ مرد شرکت کرده‌اند که از میان آن‌ها ۸ نفر به دلیل تمایلات همجنسگرایانه بازداشت شده‌اند.

به گفته پلیس اندونزی بازداشت‌شدگان در مهمانی یاد شده فیلم‌های پورنو با محتوای همجنسگرایانه و «رفتار ناشایست» تماشا می‌کردند.

اندونزی پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی در جهان است.

۲۳ فروردین سال جاری مجلس محلی استان آچه اندونزی قانونی را تصویب کرد که به موجب آن همجنسگرایی جرم محسوب شده و مرتکبان اعم از زن یا مرد به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم می‌شوند. برای نخستین بار این حکم در مورد یک مرد همجنسگرا اجرا شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.