ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جلوگیری از سخنرانی فائزه هاشمی در استان مرکزی

شورای تأمین استان مرکزی اجازه نداد که فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم گشایش ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این استان سخنرانی کند.

شورای تأمین استان مرکزی اجازه نداد که فائزه هاشمی رفسنجانی در مراسم گشایش ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این استان سخنرانی کند.

فائزه هاشمی: محکومیت قضائی ندارم.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فائزه هاشمی حکم شورای تأمین استان مرکزی در ممنوعیت سخنرانی‌اش را رد کرد و گفت که محکومیت قضایی ندارد.

با این حال فائزه هاشمی به‌رغم صدور این حکم دقایقی پشت میکروفن قرار گرفت و از کاندیداتوری حسن روحانی حمایت کرد و گفت اگر پدرش اکبر هاشمی رفسنجانی زنده بود خواهان شرکت بیشتر مردم در انتخابات می‌شد تا روحانی رأی بیشتری به‌دست آورد.

او در مورد انتخابات شهر و روستا نیز گفت پیام پدرش «وحدت اصلاح‌طلبان در ارائه یک لیست مشترک برای اعضای شورای شهر و حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان بود.»

در این مراسم، جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران نیز از حسن روحانی حمایت کرد و گفت: «تأکید ما بر روحانی با حفظ مطالبات به حق و قانونی‌مان است. ما به دنبال رفع حصر و رفع ممنوع‌التصویری خاتمی خواهیم بود و بر مطالبت‌مان پافشاری خواهیم کرد و از روحانی می‌خواهیم موانع سد راه خود را راحت‌تر و شفاف‌تر با مردم در میان بگذارد تا انتظارات مردم بر همین اساس تعدیل شود.»

او از مردم خواست که اگر می‌خواهند به سرنوشت همسایگان ایران دچار نشوند از روحانی حمایت کنند.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکشنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۵ به دلیل عارضه قلبی در تهران درگذشت. او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ از حسن روحانی حمایت کرده بود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.