ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ضرب‌وشتم زندانيان سياسی پس از شنيدن خبر درگذشت هاله سحابی

<p>زندانيان سياسی زندان رجايی&zwnj;شهر کرج با شنيدن خبر درگذشت هاله سحابی مورد ضرب&zwnj;وشتم مأموران قرار گرفتند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش تارنماهای ميزان و جرس، خانواده&zwnj;های زندانيان سياسی رجايی&zwnj;شهر کرج از &laquo;فضای امنيتی و برخورد خشن و زشت&raquo; با خود و اعضای زندانی خانواده خود، در جريان ملاقات امروز خبر دادند. </p> <p><br /> بنا به اين گزارش&zwnj;ها، زندانيان سياسی زندان رجايی&zwnj;شهر کرج به&zwnj;هنگام ملاقات با خانواده&zwnj;های خود مورد &laquo;توهين، هتاکی و ضرب&zwnj;وشتم&raquo; مأموران قرار گرفتند.</p> <p><br /> اين اقدام در پی آن صورت گرفت که زندانيان از اخبار مربوط به حمله مأموران امنيتی به مراسم تشييع پيکر عزت&zwnj;الله سحابی و درگذشت هاله سحابی در اين مراسم، آگاه و متأثر شده و &laquo;ابراز خشم&raquo; کرده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p><br /> مسعود باستانی، روزنامه&zwnj;نگار زندانی، از سوی مأموران زندان در برابر چشمان همسر و مادرش مورد ضرب&zwnj;وشتم قرار گرفت</p> </blockquote> <p>در جريان ملاقات امروز زندانيان سياسی زندان رجايی شهر، مسعود باستانی، روزنامه&zwnj;نگار زندانی، از سوی مأموران زندان در برابر چشمان همسر و مادرش مورد ضرب&zwnj;وشتم قرار گرفت.</p> <p><br /> مسعود باستانی در ۱۴ تیرماه ۱۳۸۸ در جریان وقایع پس از انتخابات دهمين دوره ریاست جمهوری در ايران دستگیر شد.</p> <p><br /> وی نزديک به دو سال است که بدون يک روز مرخصی در زندان به&zwnj;سر می&zwnj;برد و دادگاه او را به شش سال زندان و پرداخت ۳۶ ميليون تومان جريمه نقدی محکوم کرده است.</p> <p><br /> مسعود باستانی به بيماری&zwnj;های مختلفی از جمله بيماری&zwnj;های گوارشی و مشکل فک و دهان، روبه&zwnj;رو است.<br /> هاله سحابی صبح روز چهارشنبه ۱۱ خرداد و در مراسم خاک&zwnj;سپاری پدرش عزت&zwnj;الله سحابی، پس از درگيری با نيروهای &laquo;لباس شخصی&raquo; درگذشت.</p> <p>&nbsp;</p> <p>منابع دولتی ايران علت مرگ خانم سحابی را &laquo;ايست قلبی&raquo; اعلام کرده&zwnj;اند اما برخی از بستگان وی می&zwnj;گويند مرگ هاله سحابی بر اثر &laquo;ضرب و شتم&raquo; نيروهای امنيتی بوده است.<br /> &nbsp;</p>

زندانيان سياسی زندان رجايی‌شهر کرج با شنيدن خبر درگذشت هاله سحابی مورد ضرب‌وشتم مأموران قرار گرفتند.

به گزارش تارنماهای ميزان و جرس، خانواده‌های زندانيان سياسی رجايی‌شهر کرج از «فضای امنيتی و برخورد خشن و زشت» با خود و اعضای زندانی خانواده خود، در جريان ملاقات امروز خبر دادند.

بنا به اين گزارش‌ها، زندانيان سياسی زندان رجايی‌شهر کرج به‌هنگام ملاقات با خانواده‌های خود مورد «توهين، هتاکی و ضرب‌وشتم» مأموران قرار گرفتند.

اين اقدام در پی آن صورت گرفت که زندانيان از اخبار مربوط به حمله مأموران امنيتی به مراسم تشييع پيکر عزت‌الله سحابی و درگذشت هاله سحابی در اين مراسم، آگاه و متأثر شده و «ابراز خشم» کرده‌اند.

در جريان ملاقات امروز زندانيان سياسی زندان رجايی شهر، مسعود باستانی، روزنامه‌نگار زندانی، از سوی مأموران زندان در برابر چشمان همسر و مادرش مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت.

مسعود باستانی در ۱۴ تیرماه ۱۳۸۸ در جریان وقایع پس از انتخابات دهمين دوره ریاست جمهوری در ايران دستگیر شد.

وی نزديک به دو سال است که بدون يک روز مرخصی در زندان به‌سر می‌برد و دادگاه او را به شش سال زندان و پرداخت ۳۶ ميليون تومان جريمه نقدی محکوم کرده است.

مسعود باستانی به بيماری‌های مختلفی از جمله بيماری‌های گوارشی و مشکل فک و دهان، روبه‌رو است.
هاله سحابی صبح روز چهارشنبه ۱۱ خرداد و در مراسم خاک‌سپاری پدرش عزت‌الله سحابی، پس از درگيری با نيروهای «لباس شخصی» درگذشت.

منابع دولتی ايران علت مرگ خانم سحابی را «ايست قلبی» اعلام کرده‌اند اما برخی از بستگان وی می‌گويند مرگ هاله سحابی بر اثر «ضرب و شتم» نيروهای امنيتی بوده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>جنايتکارترين و سياهترين رژيم تاريخ ايران.</p>

  • گواه

    <p> اقا کلمه درگیری چیه دیگه!؟<br /> این کاملا بیرون رفتن از بیطرفیه.<br /> هجوم از سوی کسی دیگه بوده ، نه دو طرف که داشتن دوئل می کردند.</p>

  • Anonymous

    <p>لطفا بجای درگیری ، لطفا از واژه ی در اثر حمله ی ... استفاده کنید</p>