ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر دفاع: تولید سلاح‌های رزمی در دولت یازدهم ۱۰۰ برابر افزایش یافته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت که طی چهار سال فعالیت دولت روحانی ظرفیت تولید سلاح های رزم انفرادی و جمعی در دولت یازدهم صد برابر افزایش یافته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت که طی چهار سال فعالیت دولت یازدهم ظرفیت تولید سلاح‌های رزم انفرادی و جمعی در مقایسه با دولت گذشته ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: «در بخش زمینی امروز تمامی تجهیزات مورد نیاز نیروهای زمینی را نه در مقیاس‌های کوچک بلکه در مقیاس بسیار بزرگ تولید می‌کنیم.»

به گفته او در سال ۹۲ ایران ظرفیت تولید یک واحد از سلاح‌های رزم انفرادی مانند کلاشینکف و یک واحد از سلاح‌های رزم جمعی مانند تیربار را داشت، در حالی که اکنون توان ساخت ۱۰۰ واحد از این‌گونه سلاح‌ها را دارد.

وزیر دفاع توان موشکی ایران در دولت یازدهم را به حدی دانست که افزون بر تأمین نیازهای داخلی می‌توان این محصولات نظامی را به دیگر کشورها نیز صادر کند.

به گفته او توان موشکی ایران به سطحی رسیده که «هر بردی را با هر میزان از تخریب‌کنندگی و با هر میزان از دقت مورد نظر خود می‌تواند تولید کند».

دهقان همچنین گفت به‌رغم تحریم‌ها قیمت و کیفیت محصولات نظامی ایران طوری است که به کشورهای بزرگ جهان نیز صادر می‌شوند.

حسین دهقان از پیشرفت در صنایع دفاعی، از جمله در تأمین اقلام و تجهیزات زمینی و صنایع هوا و فضا و موشک‌های زمین به زمین بالستیک و زمین به زمین کروز و سیستم‌های پدافندی متمرکز و همچنین در زمینه الکترونیک و صنایع مخابراتی و دریایی خبر داد.

‫ بودجه نظامی ایران در سال گذشته ۳۴ هزار میلیارد تومان بود و در مجموع در دولت حسن روحانی به نسبت یک سال قبلش حدود ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

در لایحه بودجه نظامی سال ۹۵ بودجه وزارت دفاع، ارتش، ستادکل و بسیج افزایش یافته بود اما بودجه سپاه پاسداران نسبت به سال ۹۴ اندکی کاهش یافته بود.

محمد باقر نوبخت،‌ سخنگوی دولت حسن روحانی اسفندماه سال گذشته گفته بود که بودجه دفاعی و امنیتی در لایحه بودجه سال ۹۶،  ۳۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیام

    درآمد، قدرت خرید، دسترسی به شغل، امنیت اقتصادی مردم هم 1000 برابر کاهش داشته