ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سن کنسرت سالار عقیلی در آمل فرو ریخت

خواننده موسیقی سنتی ایران به همراه گروه «راز و نیاز» به مناسبت روز معلم در آمل کنسرتی برگزار کرده بود که سقف روی سر آن‌ها خراب شد.

سالار عقیلی، خواننده موسیقی سنتی ایران به همراه گروه «راز و نیاز» به مناسبت روز معلم شامگاه گذشته در شهر آمل کنسرتی برگزار کرد. در پایان کنسرت، سن فروریخت. حریر شریعت‌زاده، همسر عقیلی و نوازنده دف در این حادثه مجروح شده و تحت درمان قرار دارد.

سالار عقیلی به همراه عده‌ای از اعضای گروه «راز و نیاز» روی صحنه، پیش از فروریختن سن

سالار عقیلی به خبرگزاری کار ایران، دوشنبه ۱۸ اردیبهشت درباره میزان مصدومیت حریر شریعت‌زاده گفته است:

«او از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که ایشان را به بیمارستان انتقال داده‌ایم و در حال حاضر مشغول مداوای ایشان هستند.»

سالار عقیلی و اعضای گروه «راز و نیاز» بعد از پایان کنسرت روی صحنه رفته بودند که از مردم به خاطر حضورشان در این برنامه سپاسگزاری کنند. در فیلم‌هایی که از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی به نمایش درآمده، اعضای گروه را روی صحنه می‌بینیم که به تشویق مردم و ابراز احساسات آن‌ها پاسخ می‌دهند که در همان حال، ناگهان سن فرومی‌ریزد. اعضای گروه هم که از این حادثه غافلگیر شده‌اند، روی زمین می‌نشینند.

روابط عمومی گروه «راز و نیز» اعلام کرده که این حادثه به دلیل استحکام ناکافی سن اتفاق افتاده است. گروه «راز و نیاز» می‌گوید پیش از این حادثه به خاطر فرسودگی سن و استحکام ناکافی آن به مسئولان سالن تذکر داده بودند.

سالار عقیلی درباره این حادثه به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است:

«کنسرت در سالن «پیامبر اعظم» ترتیب داده شده بود. سن به شکل غیرحرفه‌ای و غیراستاندارد از سوی برگزارکنندگان تعبیه شده و همین موضوع باعث سقوط سن و همه اعضای گروه شد.»

سالار عقیلی و گروه «راز و نیاز» دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در شهرستان «نور» کنسرت برگزار می‌کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.