ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایرج جمشیدی، سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا بازداشت شد

ایرج جمشیدی، سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا بازداشت شده است. نیروهای لباس شخصی او را صبح دوشنبه ۱۸ اردیبهشت هنگام خروج از خانه‌اش بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

ایرج جمشیدی، سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا به دست نیروهای لباس شخصی بازداشت شده است.

ایرج جمشیدی

روزنامه آسیا با اعلام این خبر گفته است از دلیل بازداشت سردبیر خود بی‌اطلاع است. او صبح روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت، هنگام خروج از خانه‌اش بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده است.

ایرج جمشیدی ۵۷ ساله پیش از این هم سابقه بازداشت داشته است. او در تاریخ ۱۶ تیر ماه سال ۸۲ پس از بازداشت چند ماه زندانی بوده است.

در پرونده پیشین او عناوین اتهامی‌ای همچون اقدام علیه امنیت ملی، ارائه اطلاعات به کشورهای خارجی، اخلال در نظام اقتصادی کشور، توهین به بنیانگذار جمهوری اسلامی، دادن رشوه، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به چشم می‌خورد.

نام کامل ایرج جمشیدی، رحمت‌الله جمشیدی لاریجانی‌ست. او سابقه فعالیت سیاسی نیز دارد. همسر او، ساقی باقری‌نیا، مدیرمسئول روزنامه آسیا ست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پرویز قربانی

    سلام . به یاد دارم پس از درگذشت مرحوم عباس مسعودی بنیانگذار موسسه اطلاعات ، در دیماه سال 1353 فرزند ارشد او ، مرحوم فرهاد مسعودی تا مصادره اطلاعات در حدود چهار سال به خوبی بر آن موسسه مطبوعاتی مدیریت کرد. از آنجا که چند سالی یادداشهای روزنامه آسیا را می نوشتم ( البته چون همه دریغ از یک ریال حق التحریر!) و از نزدیک با ایرج جمشیدی آشنایی دارم به خود اجازه اظهار نظر را جایز می دانم . چند سالی ست که متاسفانه به هر دلیل و شاید کهولت سن تصمیمات و شیوه بسیار غلط مدیریتی ایرج جمشیدی بر آسیا این روزنامه را از اوج به حضیض ذلت رسانده و خود وی را به شخصی مورد دار و بد نام در میان اصحاب مطبوعاتی کشور و بدهکار به اشخاص حقوقی و حقیقی مختلف که به هیج وجه زیبنده و درخور شخصیت یک مدیر مسئول و سردبیر نشریه ای « اقتصادی » نمی باشد ، بدل کرده است ! وی اکثر دوستان یکرنگ و همکاران سابق را به نحوی از خود رنجانده که همه یا با ناراحتی یا قهر و طرح دعوی از او فاصله گرفته و تنهایش گذاشته اند . متاسفانه نه خود وی همچون سناتور مسعودی مدیریت را به فرزندارشد خود وا می گذارد و نه هیچکدام از ایشان پا پیش گذاشته با بازنشسته کردن پدر پیر قبول مسئولیت نموده نیروی جوانی خود را در مدیریت آسیا به کار می گیرند !