ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروهی از اصولگرایان همکاری با «جمنا» را تحریم کردند

حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی و نامزد اصول‌گرای انتخابات شورای شهر تهران از عدم همکاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت که مشغول تهیه لیست ائتلاف آبادگران ۹۶ برای انتخابات شورای شهر تهران است. پیش از این نیز حسین کنعانی‌مقدم از چهره‌های اصولگرا در واکنش به لیست اعلام شده از سوی اصول‌گرایان گفته بود که «ما لیست خودمان را که متشکل از احزاب همسو و زیر مجموعه جبهه ایستادگی است تکمیل خواهیم کرد و با نام لیست «همت» منتشر خواهیم کرد.»

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی و نامزد اصولگرای انتخابات شورای شهر تهران از عدم همکاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در انتخابات پیش‌ رو خبر داد و گفت که مشغول تهیه لیست ائتلاف آبادگران ۹۶ برای انتخابات شورای شهر تهران است.

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری عصر ایران، حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی از ارائه یک لیست ۲۱ نفره برای شورای شهر تهران تحت عنوان ائتلاف آبادگران ۹۶ در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

حسن بیادی، که سابقه دو دوره حضور در شورای شهر تهران را نیز در کارنامه خود دارد، همچنین در ارتباط با انتشار لیست هماهنگ از جبهه اصولگراها گفت: «افرادی از قبل قرارمدارهای خود را با جمنا گذاشته بودند. جمنایی که در واقع صرفاً برای انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده و متشکل بودند از یک سری گروه‌های تمامیت‌خواه که تصمیمات اخیر خودشان را از پیش تعیین کرده بودند.»

به گفته حسن بیادی جبهه جمنا قرار نبود در انتخابات شورای شهر اقدامی کند اما افزون بر انتخابات ریاست جمهوری آن را هم «در پشت پرده» به عهده جمنا گذاشتند و «اجازه ندادند گروه‌های دیگر وارد شوند».

بیادی گفت از ابتدا جمنا را قبول نداشته و گروه او همکاری با آنها را تحریم کرده است. او این انشقاق‌ها برای مردم بهتر دانست زیرا از نظر او عده‌ای رأی نخواهند آورد.

دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی بر این نظر است که «تا نوع انتخابات به صورت حزبی نباشد، این «پراکندگی و باندبازی‌ها» ادامه پیدا می‌کند. او گفت: «سود خیلی‌ها در همین بی‌حزب و تشکیلاتی است و اکثر کسانی که سود می‌برند در رأس تصمیم‌گیری هستند.»

بیادی با اشاره به لیست شورای اصولگرایان که از طرف جمنا ارائه شده است گفت: «خیلی از گروه‌های اصولگرا این لیست را قبول ندارند و بیش از ۱۵ گروه مشغول بستن لیست جداگانه هستند که من ترجیح می‌دهم نام نبرم.»

پیش از این نیز حسین کنعانی‌مقدم از چهره‌های اصولگرا در واکنش به لیست اعلام شده از سوی اصولگرایان گفته بود که «ما لیست خودمان را که متشکل از احزاب همسو و زیرمجموعه جبهه ایستادگی است تکمیل خواهیم کرد و با نام لیست "همت" منتشر خواهیم کرد.»

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.