ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعلام حمایت خانواده مهدی کروبی از حسن روحانی

خانواده کروبی هشدار داده‌اند که نظامیان، ائمه جمعه و نهادهای «غیر پاسخگو» قصد دارند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران را به نفع خود تحریف کنند و تغییر دهند.

خانواده مهدی کروبی با صدور بیانیه‌ای از حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران حمایت کرده‌اند.

مهدی کروبی: همچنان در حصر. حسن روحانی: در تلاش برای پیروزی در انتخابات

در این بیانیه که در «سحام‌نیوز» منتشر شده، خانواده کروبی هشدار داده‌اند که نظامیان، ائمه جمعه و نهادهای «غیر پاسخگو» قصد دارند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران را به نفع خود تحریف کنند و تغییر دهند.

در بیانیه خانواده کروبی با انتقاد از عملکرد دولت یازدهم، خطاب به رأی دهندگان ایرانی گفته شده:

«در چهار سال گذشته بخشی از مطالبات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی به حق شما به میزان شایسته مورد توجه دولت اعتدال قرار نگرفت که بدون شک عوامل متعددی از جمله کارشکنی‌ها و عدم استراتژی مدون در تحقق وعده‌ها و ناکارآمدی بخشی از بدنه کابینه در آن دخیل بوده است که از این بابت متأسفیم. از دولت به ویژه شخص رییس جمهور انتظار می‌رود با پذیرش ضعف‌ها و کاستی‌ها، صریح و شفاف با مردم سخن بگوید و تعهد عملی خود را در پیگیری مطالبات مردم اعلام نماید.»

خانواده مهدی کروبی بعد از سخنرانی روز گذشته حسن روحانی در ورزشگاه شیرودی در تهران، بیانیه یاد شده را منتشر کرده‌اند. در این سخنرانی، حسن روحانی با تغییر لحن آشکار، از برابری جنسیتی، آزادی مدنی، ضرورت پرداخت مالیات برای نهادهای تحت پوشش رهبری از جمله آستان قدس رضوی سخن گفته بود و عده‌ای هم با سر دادن شعارهایی خواهان رفع حصر از محصوران شده بودند. روحانی در فرازی از سخنرانی‌اش در ورزشگاه شیرودی گفته بود:

«ما آزادی می خواهیم. ما آزادی اجتماعی و سیاسی می‌خواهیم. ما آزادی بیان وتفکر می‌خواهیم. ما آزادی انتخاب و تفریح برای ساعات فراغت می‌خواهیم. ما آزادی برای نوع اشتغال و شغل‌مان می‌خواهیم. ما به دنبال امنیت واقعی و جامعه امن هستیم. ما فضای امنیتی نمی‌خواهیم.»

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در واکنش به این تحولات در سخنانی که در دانشکده افسری «امام حسین» ایراد کرد، آشکارا به تهدید گفت اگر کسی «قیام» کند، «سیلی» می‌خورد. او از نهادهای انتظامی و قوه قضائیه خواست در تأمین «امنیت» انتخابات بکوشند.

محمد خاتمی، رئیس جمهوری اسبق هم از حسن روحانی حمایت کرده است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.