ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت اطلاعات ایران: یک حمله تروریستی را خنثی کردیم

وزارت اطلاعات ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک حمله تروریستی را خنثی کرده‌است.

وزارت اطلاعات ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک حمله تروریستی را خنثی کرده‌است.

وزارت اطلاعات ایران از خنثی‌کردن یک حمله تروریستی خبر داد

وزارت اطلاعات ایران در این بیانیه که شنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه منتشر شد، ادعا کرده که «با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) طی یک عملیات تخصصی و دقیق، برنامه ریزی یک گروهک تروریستی ضد انقلاب برای اقدامات انفجاری و تروریستی، کشف و خنثی گردید.» مأموران امنیتی وزارت اطلاعات در گفتار دولت جمهوری اسلامی «سربازان گمنام امام زمان» خوانده می‌شوند.

در این بیانیه از بیان جزئیات خودداری شده و مشخص نیست که چه گروهی در پی انجام بمب‌گذاری در چه شهری بوده است. در ادامه این بیانیه تنها به شکلی تلویحی به یک «گروهک نفاق» اشاره شده‌است: « از این گروهک نفاق که دستش به خون هزاران نفر از مردم مظلوم و بی گناه کشور آغشته و مزدوری و جاسوسی آنها برای بیگانگان ادامه دارد، تجهیزات و اقلام انفجاری متنوع و متعددی کشف و ضبط گردید.» «نفاق» و «منافقین» نام‌هایی است که دولت جمهوری اسلامی برای اشاره به سازمان مجاهدین خلق استفاده می‌کند.

بیانیه وزارت اطلاعات همچنین به شهروندان هشدار داده است که از ارتباط با اعضای «گروه‌های تروریستی ضدانقلاب» در شبکه‌های آنلاین خودداری کنند. این بیانیه توضیح می‌دهد که « گروه‌های تروریستی ضد انقلاب تلاش دارند، از طریق فضای مجازی با افراد ناآگاه ارتباط برقرار کرده و آنان را تحریک به اقدامات تروریستی و خرابکارانه نمایند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    نظام مقدس جمهوری اسلامی، فقط دروغ و ریا و نیرنگ و دزدی شده کار نظام مقدس علی بابا و چهل دزد بیت رهبری، داستانی که سالیان گذشته برو بیایی داشت، باز هم به طور واقعی در سرزمین طاعون زده ایران به فعالیت خود ادامه می دهد چطور در ایران آخوندهای *** ریشه دار شدند و چرا، اگر ملت دانا و خردمندی داشتیم، ایرانی آباد و آزاد و سرزنده ای داشتیم ولی افسوس که این سرزمین پهناور ایران، باور کنید که دیگه هنگ کردم از دست این مردم بی خرد و خرافاتی و خفته و افسرده و غمگین