ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لیست شورای تازه تأسیس «هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب» منتشر شد

شورای تازه تأسیس «هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب» نامزدهای مورد تائید خود برای انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرد.

شورای تازه تأسیس «هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب» نامزدهای مورد تائید خود برای انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روز جمعه ۲۲ اردیبهشت هیات رییسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب لیست خود را تحت عنوان ۱+۲۱ اصلاح‌طلبان (شهر سبز) برای شرکت در انتخاب شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد.

بنا بر اطلاعیه رسمی شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در این لیست محسن هاشمی، رئیس سابق متروی تهران و فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی سرلیست است.

در فهرست اولیه نام سعید اله بداشتی، ملیحه باقری، ابراهیم بای سلامی، محمدرضا بهمئی، رجب پناهی، داود تاجران، رضا جلالی، فاطمه دانشور، اسماعیل دوستی، کامران زارعیان، محمدعلی زم، یاشار سلطانی، مهدی شایسته، احمد شریف، ماریه شریفی سرایی، حسین طالب‌زاده، علی‌محمد غریبانی، سیدعلی قائم مقامی، اقبال محمدی و محمود هادی‌زاده به چشم می‌خورد.

ساعاتی پس از انتشار این لیست سعید اله بداشتی، از مشاورین جوان حسن روحانی با انتشار نامه‌ای ضمن انتقاد از عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان که با لیست امید در انتخابات حاضر خواهند بود، از حضور در انتخابات شوراها انصراف داد. او در این نامه هیچگونه اشاره‌ای به لیست شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب نداشته است.

مهرماه ۱۳۹۵ هفت تشکل اصلاح طلب عضو «شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان» با انتشار بیانیه‌ای جدایی خود را از این شورا کلید زدند و در روز سه‌شنبه ۸ فروردین نشستی تحت نام «شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب» کشور را با حضور دبیران کل ۱۸ حزب و تشکل سیاسی اصلاح‌طلب در محل دفتر مرکزی «مجمع نیروهای خط امام» تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید:

انشعاب در اردوگاه اصلاح‌طلبان چند ماه مانده به انتخابات

نخستین واکنش به انشعاب در بین اصلاح‌طلبان: تأیید نمی‌کنیم

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    عجب حکایتی دارد این جنگل، جنگلی به نام ایران، نه حساب داره نه کتاب هر کسی که دزدتر و فاسدتره، می شود امین مردم مسابقه سرقت و دزد ی و چپاول است در این سرزمین، سرزمین عجایب است، مردمی که ادعای هوش بالا و مهمان نوازی دارند، ولی از عقل و منطق برخوردار نیستند، آخوندهای مفت خور و دزد و ریاکار و ***همه کاره کشور و مردم شدند ملتی که لیاقت محبت و احترام را ندارند مردمی که هر چه بیشتر ظلم و ستم بهشون بشه، رام تر هستند و جواب محبت را با خنجر می دهند، این است سرزمین من ایران، هر چه می گذرد فقط عقب گرد می کنیم، فقط هارت و پورت می کنیم هیچ بخاری نداریم تو سری خور خوبی هستیم آهای مردم همیشه سرگردان و خفته و افسرده و غمگین ایران بردگی کافی است چقدر بی خردی و بی عقلی و ووووووووووو واقعا که،،،، ،، ،،،،،،،،،،،،،