ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی طبا: توصیه من رأی به روحانی است

هاشمی‌طبا با اینکه از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند، گفت که «من به روحانی رأی می‌دهم و به بقیه هم توصیه می‌کنم به او رأی بدهند.»

مصطفی هاشمی طبا، یکی از شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گفت که به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری فعلی و رقیب او در انتخابات رأی می‌دهد.

هاشمی طبا: به روحانی رأی می‌دهم

مصطفی هاشمی‌طبا شنبه، ۲۳ اردیبهشت و تنها یک روز پس از آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداها که جنجالی شد، در گفت‌و‌گویی اختصاصی با وب‌سایت «خبر فوری» گفت که «به آقای روحانی رأی می‌دهم اما همچنان در عرصه می‌مانم.»

هاشمی طبا در این گفت‌و‌گو تأکید کرد که بر اساس آمار نظرسنجی‌ها، شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد.

مصطفی هاشمی‌ طبا، تکنوکراتی نزدیک به حزب «کارگزاران سازندگی»، به خاطر شیوه بحث در مناظره‌های تلویزیونی در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود. برخی کاربران او را «شریف» می‌خواندند و برخی می‌گفتند که اگر شانسی برای پیروزی می‌داشت، به او رأی می‌دادند.

او در پاسخ به این سوال که «اگر کاندیدا نبودید، به چه کسی رأی می‌دادید؟»، گفت: «به آقای روحانی». هاشمی‌طبا در ادامه گفت که اکنون، با اینکه خود نامزد انتخابات است، باز هم به حسن روحانی رأی خواهد داد.

مصطفی هاشمی‌طبا تأکید کرد که از انتخابات کناره‌گیری نمی‌کند تا «اگر کسی دوست داشت که به من رأی بدهد، این کار را انجام دهد». اما با این حال گفت که «آقای روحانی شانس بیشتری برای پیروزی دارد و من هم می‌خواهم شانس ایشان را تقویت کنم... به بقیه هم توصیه می‌کنم به آقای روحانی رأی دهند.»

بیشتر بخوانید، در صفحه ویژه انتخابات

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.