ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجتماع لباس شخصی‌ها در تهران در حاشیه برگزاری گردهمایی رئیسی در مصلی

رونق دادن به گردهمایی طرفداران رئیسی در تهران یا ایجاد درگیری‌های خیابانی پیش از برگزاری انتخابات؟ نماینده اصلاح‌طلب مجلس و ستاد روحانی هشدار داده‌اند.

محمود صادقی اعلام کرده است که ظاهراً نیروهای انتظامی با لباس شخصی به تهران اعزام شده‌اند. او نگفته که این نیروها از کجا و به دستور کدام مرجع اعزام شده‌اند. با این حال  نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از مردم خواسته است که هوشیار باشند. ستاد روحانی هم از مردم خواسته آرامش را حفظ کنند.

پوستری که حامیان رئیسی برای تبلیغ تجمع در مصلی تهران منتشر کرده‌اند. ازدحام به عنوان ملاکی برای محبوبیت در میان مردم

محمود صادقی در توئیتی این احتمال را هم در میان آورده که اعزام نیروهای انتظامی با لباس شخصی به تهران ممکن است برای رونق دادن به گردهمایی انتخاباتی طرفداران ابراهیم رئیسی در مصلی تهران سازماندهی شده باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی به مردم هشدار داده که ممکن است نیروهای انتظامی با لباس شخصی در صدد ایجاد درگیری‌هایی در حاشیه گردهمایی ابراهیم رئیسی در مصلی تهران برآیند.

محمود صادقی در توئیتی جداگانه نوشته است که نیروهای لباس شخصی در اطراف میدان بهارستان مستقر شده‌اند.

— محمود صادقی (@mah_sadeghi) 16. Mai 2017

در همان حال ستاد روحانی تلویحاً اعلام کرده که فراخوان‌هایی به نام این ستاد برای برگزاری تجمعات خیابانی منتشر شده است.

محمد علی وکیلی، سخنگوی ستاد روحانی، صبح سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت به خبرگزاری‌های داخلی گفته است که «هرگونه تجمع خیابانی به نام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی» ممنوع است.»

او نیز به مردم هشدار داده که مراقب حرکت‌های مشکوک باشند.

سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ابراهیم رئیسی، نامزد اصول‌گرایان در مصلی تهران سخنرانی می‌کند. بعد از کناره‌گیری محمد باقر قالیباف به نغع رئیسی، رسانه‌های طرفدار سپاه پاسداران و جبهه پایداری،  تعداد شرکت‌کنندگان در گردهمایی‌های انتخاباتی رئیسی را به عنوان ملاکی برای پیروزی او در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری ایران جلوه داده‌اند. خبرگزاری تسنیم از گردهمایی طرفداران رئیسی در مصلی تهران به عنوان «قیام تهرانی‌ها در حمایت از رئیسی» یاد کرده است.

رجانیوز تیتر زده است: «امروز مصلی تهران قیامت می‌شود.»

ستاد انتخابات روحانی پیش از برگزاری تجمع طرفداران رئیسی در مصلی تهران، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رمز موفقیت روحانی در حفظ آرامش در سطح شهرها و پرهیز از درگیری‌های خیابانی‌ست.

ابراهیم رئیسی پیش‌از ظهر سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت وارد بوشهر شد. بعد از ظهر امروز او در مصلی تهران سخنرانی می‌کند و محمد باقر قالیباف هم در کنار او حضور دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ساندیس خور بیت رهبری

    چقدر جای تاسف و گریه به حال کسانی داره که به رییسی رای میدند !؟ آنهاییکه فقط و فقط بخاطر رضای امام زمان و نایبش خامنه ایی به این جلاد بی رحم رای میدهند که جای ایشون الان دادگاه لاهه میباشد .

  • محمد

    چه بخواهید و چه نخواهید قبول کنید این جانی و آدمکش ، امام زمان آینده ی این مملکته چرا که خواست امام زمان فعلی چنین است. روسای کارتل های مافیایی آستان قدس و حوزه های علمیه و موسسه امام خمینی ها و برادران قاچاقچی و هولیدنگهای سپاه و بیت رهبری و مابقی خودیهای نظام هم درصدد رهبری اویند. حالا چه رییس جمهور بشه چه نشه زیاد توفیری در اصل ماجرا نداره و بطور حتم رهبر آینده خواهد بود.