ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سوء قصد به یک نامزد شورای شهر در استان گیلان

پلیس سوء قصد را ناشی از «اختلاف‌های شخصی» اعلام کرد اما این نامزد شورای شهر اعلام کرده بود قصد دارد در شب حادثه «خلافکاری‌های شوراهای فعلی را با مدرک افشا کند.»

کامران علیپور، نامزد پنجمین دوره شورای شهر کلاچای در استان گیلان شب گذشته در هنگام سخنرانی با شلیک اسلحه شکاری مجروح شد. پلیس گیلان سوء قصد را ناشی از «اختلاف‌های شخصی» اعلام  کرد اما خبری در شبکه‌های اجتماعی حاکی است که این نامزد شورای شهر اعلام کرده بود قصد دارد در شب حادثه «خلافکاری‌های شوراهای فعلی را با مدرک افشا کند.»

کامران علیپور، کاندیدای پنجمین شورای شهر کلاچای

به گزارش خبرگزاری فارس کامران علیپور، وکیل دادگستری و نامزد پنجمین شورای شهر کلاچای از توابع شهرستان رودسر در استان گیلان شب گذشته ۲۵ اردیبهشت در مسجد شهر گیل‌کلایه در هنگام سخنرانی انتخاباتی با شلیک تفنگ ساچمه‌ای شکاری مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان صبح امروز با تائید این خبر گفت: «عامل تیراندازی به کاندیدای شورای شهر کلاچای دستگیر شده است.» به گفته او «تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای بوده و در حال حاضر این نامزد شورای شهر در سلامت کامل به سر می‌برد.»

معاون اجتماعی پلیس گیلان، تیراندازی به طرف داوطلب انتخابات شورای اسلامی کلاچای را به دلیل اختلاف‌های شخصی عنوان کرد.

احسان وحیدی، دادستان عمومی و انقلاب رودسر نیز انگیزه ضاربان را شخصی اعلام کرد و گفت این تیراندازی ارتباطی به مسائل انتخاباتی ندارد. به گفته او در این رابطه ۲ مظنون دستگیر شده‌اند.

پس از حادثه تیراندازی، ویدیوی کوتاهی درشبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

— خبرگزاری تسنیم (@Tasnimnews_Fa) May 16, 2017

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.