ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به حسن روحانی رأی می‌دهند

میرحسین موسوی با حمایت از حسن روحانی گفته «تبلیغات صداوسیما مسجل کرد که باید به آقای روحانی رأی داد. در شرایط حساس مردم هم رهبرانند و هم رسانه و صدای آنان قوی تر از صدا و سیماست.»

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از زندانبانان خود درخواست صندوق سیار کردند تا از محل حبس خانگی‌شان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر تهران شرکت کنند.

به گزارش کلمه، این دو چهره شناخته‌شده جنبش سبز در جریان ملاقات هفتگی خود اعلام کردند که به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری رأی خواهند داد.

بر اساس این گزارش میرحسین موسوی گفته «تبلیغات صداوسیما مسجل کرد که باید به آقای روحانی رأی داد. در شرایط حساس مردم هم رهبران‌اند و هم رسانه و صدای آنان قوی تر از صدا و سیماست.»

زهرا رهنورد نیز «نگرانی درباره آینده ایران» را علت رأی خود عنوان کرده است.

مهدی کروبی نیز ۲۵ اردیبهشت ماه امسال گفته بود در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شرکت می‌کند. او گفته بود «با شناختی که از آقای دکتر حسن روحانی دارم البته به ایشان رأی خواهم داد.»

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن ۱۳۸۹ به دنبال اعتراض به نتایج بحث‌برانگیز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در حصر خانگی به سر می‌برد.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در اسفندماه ۱۳۹۴ از طریق صندوق سیار در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی داده بودند. مهدی کروبی نیز در آن زمان برای شرکت در انتخابات تقاضای صندوق سیار کرده بود که این امکان برای او فراهم نشد.

رفع حصر از جمله وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ بود.

هم اکنون با گذشت نزدیک به هفت سال از حصر خانگی موسوی و کروبی و رهنورد، حامیان حسن روحانی بار دیگر در تجمع‌های انتخاباتی او شعارهایی در حمایت از موسوی و کروبی و رهنورد سر می‌دهند و نمادهای سبز استفاده می‌کنند. با این حال روحانی اینبار در رقابت‌های انتخاباتی وعده‌ای برای خاتمه‌دادن به حبس خانگی وسوی و کروبی و رهنورد مطرح نکرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.