ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست از ائمه جمعه برای تبلیغ ابراهیم رئیسی از تریبون‌های نماز جمعه

به طور غیررسمی ائمه جمعه در سراسر ایران بسیج شده‌اند که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از تریبون‌های نماز جمعه برای ابراهیم رئیسی تبلیغ کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران جمعه  اردیبهشت همزمان با ایراد خطبه‌های نماز جمعه در سراسر ایران برگزار می‌شود. افرادی با امامان جمعه تماس گرفته‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند که از تریبون‌های نماز جمعه از مردم بخواهند به ابراهیم رئیسی، نامزد اصولگرایان رأی دهند.

گروهی از نمازگزاران جمعه در مصلی تهران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است:

«در روزهای اخیر افراد مشکوکی با ائمه جمعه شهرها تماس تلفنی می‌گیرند و با اسم بردن از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به آنها می‌گویند دستور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این است که از این نامزد خاص تبلیغ کنید و به مردم بگوئید به او رای بدهند.»

شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه که موضوع خطبه‌ها را به امامان جمعه ابلاغ می‌کند تاکنون این خبر را تکذیب نکرده و اطلاعیه‌ای هم مبنی بر منع تبلیغات انتخاباتی از تریبون‌های نماز جمعه منتشر نکرده است.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در سخنانی که در لرستان ایراد کرد بدون آنکه از حسن روحانی نام ببرد، خطاب به او گفته است:«ای گروهی که خود را به آمریکا وابسته می‌کنید، بدانید که ابراهیم زمان آمد.»

رسانه‌‌های نزدیک به سپاه پاسداران و جبهه پایداری از ابراهیم رئیسی به عنوان «ابراهیم زمان» یاد می‌کنند.

صدیقی با انتقاد از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی خواستار افزایش توان رزمی ایران شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    یک مشت پیر و پاتال، بازاری دزد که از اول انقلاب به خاطر ندادن مالیات با آخوندهای مفت خور و دزد یکی شده و خون این مردم ستمدیده و نادان را توی شیشه کرده ای لعنت به همگی شما مومنان دزد و ریاکار و ***مزاده