ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تتلو و آقا

تتلو و آقا

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • menjomle

    قسمت اسفناک حمایت تتلو و توجیه او و اصول گریان، اینست که تلو از کارهای گذشته اش ابزار ندامت و توبه کرده است! یعنی طرف اگر رفته حبس یا ترانه های راک و رپ اعتراضی و تریپ خفن زده کلا توبه کرده! این قسمت یعنی موسیقی اعتراضی رپ و حریم خصوصی اصول گرایان قبول ندارند! یعنی اینکه از تتلوی زیرزمین فقط یک اسم و پوست خالکوبی مانده! اصول گراین و بقیه آخوندیستها از دنیای کنسرت و موسیقی و خوانندگی همین را میخواهند توبه و سرود حماسی نظامی یا مدح ائمه و نظام ولایی!

  • gamaneh

    کسانی که به واسطه هنر یا دیگر فعالیت هاف به شهرت و محبوبیت رسیده اندف این فرصت دارند فعالیت سیاسی-اجتماعی نمایند، از حق خود استفاده کنند وارد عرصه انتخبات بشوندف این یک حق است، ولی وقتی وارد این عرصه شدند، مبایست بپذیرند مثل هر فعال سیاسی، مورد نقد قرار میگرند. انهایی از ظالمان و مستبدان و فاسدان و قاتلان حمایت میکنند، بایست جوابگو باشند. البته حسن روحانی واقعا ضعیف عمل کرد در بخش اقتصاد، وقع فسادها متعدد در زمان وی، عدم بهره گیریاز ظرفیت هیا اجتماعی و اقتصادی مردم برای بهبود اوضاع بسیاری مردم به طرف رئیسی کشاند که اساسا رای شان به رئیسی یک رای اعتراضی-سلبی است! اگر هم رئیسی و میرسلیم نزدیک نیم از آرا بیاورند، قطعا اکثر آنها جنس رای شان از نوع اعتراضی و سلبی در برابر دولت حسن روحانی است! نه لزوما تایید ایدئولوژی داعشی وار نظام. شخصا کسانی می بینم در فضای مجازی از رئیسی حمایت میکنند که اگر به پست رئیسی قاضی حاکم شرع بیفتند کارشان ممکن به شلاق و حبس و اعدام بکشد! جوانانی که با آن حجاب از رئیسی حمایت میکنند نمیدانند گشت ارشاد را همین ایت اله ها بهر اه انداختهف مردم به واسطه پوشش دستگی رو اذبت میکنند. شرنوشت فلاکت بار مردم ایران چنین شده است که میان دو آخوند بایست ییک انتخاب کنند. آخوندی که وعده آزادی میدهد +فقر و تبعیض و آخوندی محدودیت آزادی+افزایش یارانه+تبعیض!!!

  • gamaneh

    تتلو احتمال یکی دیگر قربانیان سیاست تواب سازی نظام ولایی است(؟) در کشور تحت سلطه نظام ولایی، هر آنچه خوشامد با هم عقیده نظام نباشد، گناه است! در حالی عملاً اکثریت مردم را گناهکار و مجرم انگاشته است، بینا بر اعتراف خود نهادهای و فراد درون نظام، بیش از 80% مردم از فیلترشکن و ماهواره استفاده میکنند، استفاده از دو ابزار را جرم و گناه انگاشته شده است! حال خوردن مشروب، داشتن دوست دختر-پسر، روابط با روسپیان، همجنس گرایی و دگرباشی، همگی از نظر این ظنام داعشی وار ولایی جرم و گناه است! در حالی اساس اینها خارج از حوزه اخلاق است و در حوزۀ حریم خصوصی و سبک زندگی مردم است و بلکه حق مردم است در آزادی انتخاب این قیبل موادر، ولی نظام ولایی مردم گناهکار و مجرم میداند بر اساس احکام متحجرانه و قرون وسطایی اش! تتلو شاید از سر اجبار بوده و شاید او هم توهم زده و بارو کرده این قیبل کارهای سبک زندگی خصوصی اش گناه وبوده و حتی حبس خود مستحق دانسته! حالا توبه کرده! اما چرا پس توبه رفته سراغ یکی از بدنام ترین افراد نظام؟! گر مسلمانی و شیعه، چرا رئیسی؟! متاسفانه امروزشاید اکثر مردم ایران، به اجبار پای صندوق رای میروند از ترس رئیسی و میرسلیم به حسن روحانی رای بدهند تا به خیال خویش احمدی نژادیسم بازگشت نکند! احترام به رای مردم واجب است، ولی تاسف بار این است که حسن روحانی عمدتا شعارهای میدهد که اساس از توان و اختیارش خارج است. ولی در مورد مسائل اقتصادی و انتقادهای مهم در حوزوه اخیتارات او سکوت کرده یا مبهم است، مثلا فساد افراد در نهادهای دولتی، انتشار پول کاذب بدون پشتوانه و عدم رفرم پولی و بانکی برای زودون رباخواری و سودها، تبعیض در وام دادن به مردم، فقر وحشتانک مردم، سرکوب مزدی، مالیات فله ای بر مصرف بدون تفکیک فقرا از ثروتمندان، بیشتر نیمی از درامد هدفمندی یارانه به مردم نمی دهد، عدم توزیع ثروت های ملی میان مردم، عدم دریافت مالیات از نهادهای تحت کنترل رهبری و...

  • radioz

    تتلو در یکی-دوسال اخیر تحت فشار بود و او به خاطر سبک زندگی شخصی است محکوم کردند. دقت کنید اتهام فسادد اخلاقی در این نظام داعشی وار ولایی، همان حققو سبک زندگی شخصی است، مثلا مشروب، دوست دختر و رابط جنسی خارج شریعت را فساد تلقی میکنند و هر کسی با انگ فساد به تحمل شلاق و زندان محکوم میکنند. او هم احتمالا یک قربانی است. یک جو عقل داشته بانشد می دانند که زندگی هنری شان در نزد جامعه نابود میشود حمایت ازبدنامان سیاست. خوب شادی به اندکی لاف و لوف برسند ولی دیگر جایگاهشان در عموم ملت از دست میدهند.

  • احمد مجد

    دست مريزاد شاهرخ با اين يادآوري كه اين يارو كه اسمش تتلو است و از رئيسي حمايت كرده، هيچ تفاوتي با آن ديگري ها كه از روحاني حمايت كردند ندارد. كلام ، كلام احمد شاملوست كه گفت اگر هنرمندي با قدرت است برود خودش را با بند تنبان فلان رئيس جمهور دار بزند، براي من اصلا زنده يا مرده اش مهم نيست. كساني كه به ويژه در اين نمايش رسواي انتخاباتي به اين خوشرقصيها براي روحاني يا رئيسي پرداخته اند واقعا اگر زنده يا مرده شان فرقي داشته باشد، بوي گند مردارواره يي است كه در محيط از خودشان مي پراكنند.