ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۲ نامزد انتخابات شورای شهر به دادسرای کرمان احضار شدند

دادستان کرمان گفته است در صورت محکومیت نامزدها، امکان صلب صلاحیت آنها از حضور در شورای شهر وجود دارد.

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان از تشکیل ۱۲ پرونده جرائم انتخاباتی در روز پایانی تبلیغات نامزدهای شورای شهر کرمان خبر داده است. به گفته این مقام قضایی «طبق قوانین و مقررات در صورت محکومیت نامزدها امکان صلب صلاحیت آنها از حضور در شورای شهر وجود دارد.»

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت دادستان عمومی و انقلاب کرمان، دادخدا سالاری با اعلام این خبر که دادستانی به‌صورت ویژه و خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد، از تشکیل ۱۲ پرونده جرائم انتخاباتی در روز پایانی تبلیغات نامزدهای شورای شهر کرمان خبر داد.
دادخدا سالاری همچنین از تعیین اکیپ‌های ویژه قضایی در سراسر استان کرمان برای رصد امور انتخابات و برخورد با جرائم مرتبط با انتخابات خبر داد و گفت: «فضای انتخابات در استان کرمان توسط قضات مجرب رصد می‌شود.»
دادستان کرمان همچنین از تشکیل اکیپ‌های قضایی ویژه‌ای با هدف مبارزه با جرائم مرتبط با انتخابات و مقابله آنی و قاطع با جرائمی که به‌سلامت انتخابات لطمه وارد می‌کند، خبر داد.
دادخدا سالاری همچنین گفت: «اکیپ‌های ویژه قضایی به‌صورت شبانه‌روزی و به همراه ضابطان با حضور میدانی در محیط جامعه با متخلفان برخورد قانونی مقتضی می‌کنند.»

در شهر کرمان نامزدها برای کسب ۱۱ کرسی شورای شهر رقابت خواهند کرد. پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه  ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.