ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار سپاه درباره گفتمان غيردينی در هرم قدرت

<p>حجت&zwnj;الاسلام علی سعيدی، نماينده ولی&zwnj;فقيه در سپاه پاسداران ايران هشدار داده است در اظهارات شخصيت&zwnj;هايی که در هرم قدرت هستند، گفتمان غيردينی مشاهده می&zwnj;شود.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيدی در مراسم معارفه جمعی از مسوولان نمايندگی ولی&zwnj;فقيه در سازمان بسيج، اين گفتمان را ناشی از &laquo;انديشه جريان انحرافی&raquo; دانسته است.</p> <p><br /> جريان انحرافی توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می&zwnj;برند.</p> <p><br /> وی همچنين افزوده سپاه پاسداران با هر جريانی که بخواهد انقلاب اسلامی را از اصول و مبانی اسلام منحرف کند، مقابله خواهد کرد.</p> <p><br /> نماينده ولی&zwnj;فقيه در سپاه پاسداران ايران گفته است: &laquo;امروز متأسفانه در جريان انحرافی متغيرهای نگران&zwnj;کننده&zwnj;ای را مشاهده می&zwnj;کنيم که با اصول و مبانی اسلام و انقلاب فاصله دارد.&raquo;</p> <blockquote> <p>حجت&zwnj;الاسلام سعيدی: در اسلام با اصل وطن دوستی مخالفت نمی&zwnj;شود بلکه آن&zwnj;جا که وطن دوستی جای خود را به وطن&zwnj;پرستی می&zwnj;دهد، خطر بزرگی است که با آموزه&zwnj;های دينی سازگاری ندارد</p> </blockquote> <p>حجت&zwnj;الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشين نماينده ولی&zwnj;فقيه در سپاه پاسداران نيز پيش&zwnj;تر گفته بود &laquo;جريان انحرافی درصدد ضربه&zwnj;زدن به نظام جمهوری اسلامی ايران از طريق امکانات خود نظام است.&raquo;</p> <p><br /> سعيدی &laquo;بهره&zwnj;گيری غير متعارف از بيت&zwnj;المال برای تحکيم قدرت و سوءاستفاده از مقدسات و برخورد گزينشی با تدابير رهبر انقلاب&raquo; از عوامل &laquo;نگران&zwnj;کننده&raquo; دانست و افزود سپاه در چنين شرايطی سکوت نمی&zwnj;کند.</p> <p><br /> مجتبی ذوالنور نيز مدتی پيش گفت سپاه با جريان انحرافی که توسط اسفنديار رحيم&zwnj;مشايی &laquo;رهبری و هدايت&raquo; می&zwnj;شود، &laquo;قاطعانه&raquo; برخورد می&zwnj;کند.</p> <p><br /> سعيدی همچنين گفت: &laquo;در اسلام با اصل وطن دوستی مخالفت نمی&zwnj;شود بلکه آن&zwnj;جا که وطن دوستی جای خود را به وطن&zwnj;پرستی می&zwnj;دهد، خطر بزرگی است که با آموزه&zwnj;های دينی سازگاری ندارد.&raquo;</p> <p><br /> اين بخش از سخنان نماينده ولی&zwnj;فقيه در سپاه پاسداران به مواضع مشايی و همفکرانش درباره &laquo;مکتب ايرانی&raquo; اشاره دارد.</p> <p><br /> اصولگرايان منتقد دولت می&zwnj;گويند &laquo;جريان انحرافی&raquo; می&zwnj;خواهد با طرح مکتب ايرانی، &laquo;اسلام و روحانيت&raquo; را به حاشيه براند.</p> <p><br /> با وجود گسترده شدن انتقادات عليه مشايی اما محمود احمدی&zwnj;نژاد، رئيس&zwnj;جمهوری ايران از عملکرد وی دفاع می&zwnj;کند.</p> <p><br /> شماری از منتقدان احمدی&zwnj;نژاد می&zwnj;گويند، مشايی وی را به &laquo;تسخير&raquo; خود در آورده است.</p> <p><br /> مجتبی ذوالنور نيز گفته است &laquo;جريان انحرافی&raquo; و برخی از شخصيت&zwnj;های رأس آن به&zwnj;شدت به رئيس&zwnj;جمهور &laquo;گره&raquo; خورده&zwnj;اند و احمدی&zwnj;نژاد نيز &laquo;دلباخته&raquo; مشايی است.</p> <p><br /> به گفته ذوالنور نوع نگاه احمدی&zwnj;نژاد با مشايی &laquo;هماهنگی&raquo; دارد.</p> <p>&nbsp;</p>

حجت‌الاسلام علی سعيدی، نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران ايران هشدار داده است در اظهارات شخصيت‌هايی که در هرم قدرت هستند، گفتمان غيردينی مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيدی در مراسم معارفه جمعی از مسوولان نمايندگی ولی‌فقيه در سازمان بسيج، اين گفتمان را ناشی از «انديشه جريان انحرافی» دانسته است.

جريان انحرافی توصيفی است که اصولگرايان منتقد دولت درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهوری ايران و نزديکان وی به کار می‌برند.

وی همچنين افزوده سپاه پاسداران با هر جريانی که بخواهد انقلاب اسلامی را از اصول و مبانی اسلام منحرف کند، مقابله خواهد کرد.

نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران ايران گفته است: «امروز متأسفانه در جريان انحرافی متغيرهای نگران‌کننده‌ای را مشاهده می‌کنيم که با اصول و مبانی اسلام و انقلاب فاصله دارد.»

حجت‌الاسلام سعيدی: در اسلام با اصل وطن دوستی مخالفت نمی‌شود بلکه آن‌جا که وطن دوستی جای خود را به وطن‌پرستی می‌دهد، خطر بزرگی است که با آموزه‌های دينی سازگاری ندارد

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشين نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران نيز پيش‌تر گفته بود «جريان انحرافی درصدد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ايران از طريق امکانات خود نظام است.»

سعيدی «بهره‌گيری غير متعارف از بيت‌المال برای تحکيم قدرت و سوءاستفاده از مقدسات و برخورد گزينشی با تدابير رهبر انقلاب» از عوامل «نگران‌کننده» دانست و افزود سپاه در چنين شرايطی سکوت نمی‌کند.

مجتبی ذوالنور نيز مدتی پيش گفت سپاه با جريان انحرافی که توسط اسفنديار رحيم‌مشايی «رهبری و هدايت» می‌شود، «قاطعانه» برخورد می‌کند.

سعيدی همچنين گفت: «در اسلام با اصل وطن دوستی مخالفت نمی‌شود بلکه آن‌جا که وطن دوستی جای خود را به وطن‌پرستی می‌دهد، خطر بزرگی است که با آموزه‌های دينی سازگاری ندارد.»

اين بخش از سخنان نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران به مواضع مشايی و همفکرانش درباره «مکتب ايرانی» اشاره دارد.

اصولگرايان منتقد دولت می‌گويند «جريان انحرافی» می‌خواهد با طرح مکتب ايرانی، «اسلام و روحانيت» را به حاشيه براند.

با وجود گسترده شدن انتقادات عليه مشايی اما محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران از عملکرد وی دفاع می‌کند.

شماری از منتقدان احمدی‌نژاد می‌گويند، مشايی وی را به «تسخير» خود در آورده است.

مجتبی ذوالنور نيز گفته است «جريان انحرافی» و برخی از شخصيت‌های رأس آن به‌شدت به رئيس‌جمهور «گره» خورده‌اند و احمدی‌نژاد نيز «دلباخته» مشايی است.

به گفته ذوالنور نوع نگاه احمدی‌نژاد با مشايی «هماهنگی» دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>چقدر خوب شد که این رحمانی همه چیزش زوری شد. واقعا عالی شده. و از این بهتر اینکه تمامی ایرانیان با تقوای مولای متقیانشان هم آگاهی پیدا کرده اند و، بی مهابا به سرهای بریده شد توسط این منجی بزرگ بشریت اشاره می کنند. سر کوچه ی ما یک مسجد است روی دیوار این مسجد و همین سه ساعت پیش نوشته اند ذلفقار خونآلود به خون هزران شهید آزادی بدست علی به ارث رسیده به سید علی. قبل از این حکومت چه کسی جرات می کرد حتا فکر کند که مکی شود حتا در پستوی خانه چنین چیزی نوشت؟؟ حالا روی دیوار مسجد و در جنوب شهر تهران و روز روشن چنین چیزی را می نویسند. این واقعا مبارک است. خصوصا برای آخوندانی که خارج حرم قدرتند... </p>