ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تخلف انتخاباتی ۸ مدیر دستگاه اجرایی و ۳ فرماندار در استان فارس

رئیس‌ دادگستری فارس گفت این افراد فعالیت غیرقانونی در امر انتخابات انجام داده بودند. او همچنین از دستگیری ۸۹ نفر در پروسه انتخابات در این استان خبر داد.

علی القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان فارس از شناسایی ۸ مدیر دستگاه اجرایی و ۳ فرماندار «متخلف» در این استان خبر داد. این مقام قضایی فعالیت غیرقانونی در امر انتخابات را دلیل تخلف این افراد  اعلام کرد. او همچنین از دستگیری ۸۹ نفر در جریان انتخابات در این استان خبر داد.

علی القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان فارس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی القاصی‌مهر، رئیس‌کل دادگستری استان فارس ۲۹ ارديبهشت گفت: «از مجموع ۸۹ نفر متخلف که در امر انتخابات فعالیت غیرقانونی داشته‌اند، ۱۱ نفر آنان مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی که ۳ نفر از آنان فرماندار شهرستان بودند و پرونده تخلفات انتخاباتی برای آنان ثبت شده و در حال پیگیری است.»

علی القاصی‌مهر با بیان اینکه مهم‌ترین اتهام‌های مسئولان متخلف در انتخابات، استفاده از امکانات دولتی در امر انتخابات و طرفداری از نامزد انتخاباتی خود گزارش شده است، گفت: «درمدت این دوره از تبلیغات به تعداد ۱۳۲ نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی تذکر داده شده که بیشترین تخلفات در شهرستان شیراز گزارش داده شده است.»

به گفته رئیس کل دادگستری استان فارس ۵۱ فقره پرونده انتخاباتی در فارس تشکیل شده که در پیوند با این پرونده‌ها ۸۹ نفر دستگیر شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.