ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سر جایشان می‌مانند: روحانی در پاستور، رئیسی در تولیت

تغییر خاصی صورت نگرفت: رخداد مهم این بود که چیزی که جناح موسوم به "اصول‌گرا" انتظارش را می‌کشید، رخ نداد.

تغییر خاصی صورت نگرفت: روحانی رئیس جمهوری می‌ماند، ابراهیم رئیسی به مسند تولیت‌گری‌اش در مشهد بازمی‌گردد. رخداد مهم این بود که چیزی که جناح موسوم به "اصول‌گرا" انتظارش را می‌کشید، رخ نداد.

عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج ۹۹.۷ درصد شعبات را اعلام کرد. مطابق با آمار منتشر شده در ساعت ۱۴ ظهر به وقت ایران حسن روحانی با ۲۳۵۴۹۶۱۶ رای، ۵۷.۱ درصد آرای تا کنون شمارش شده را کسب کرده است. در این انتخابات ۴۱۲۲۰۱۳۱ پای صندوق‌های رأی رفتند. سهم بقیه کاندیداها از آرای شمارش شده از این قرار است:

ابراهیم رئیسی: ۱۵۷۸۶۴۴۹ رای / ۳۸.۳% آرای شمرده‌شده

مصطفی میرسلیم: ۴۷۸۲۱۵ رای / ۱.۲% آرای شمرده‌شده

مصطفی هاشمی‌طبا:۲۱۵۴۵۰/ ۰.۵% آرای شمرده‌شده

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    ازقبل از شمارش میگفتند ۴۲ میلیون ! یکدفعه میگفتید:آمار شرکت در انتخابات از 84 میلیون گذشت!!

  • Farid

    تکرار چندباره: گروه تندرو با شعار مرگ بر….. وممنوع التصویرکردن و… ورد صلاحیت بالای ۹۹ درصدی شروع میکنند. بعد مناظره فیلتری٬ تا تنور انتخابات قلابی گرم شود و اخرش هم میگویند « برای حفظ دموکراسی ؟!٬ تحت هر شرایطی همه باید در انتخابات شرکت کنند».! در سرگیجه خوردن مردم٬ نام افراد مورد نظر بیت که تایید وتوافق شده اند٬ از صندوق در میاید...…. سرو صدا میخوابد و چپاول و اختناق و صدور ولایت به کشورهای منطقه ادامه میابد تا انتصابات بعدی ولایی. خامنه ای و استمرارطلبان اعلام پیروزی میکنند ! علی خامنه‌ای : «نظام جمهوری اسلامی به‌رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به‌طور فزاینده جلب کند!! پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنشی به شکست ابراهیم رئیسی گفت او از آبروی خود هزینه کرده و با تجربه‌ای که به‌دست آورده ذخیره خوبی برای آینده کشور و «مواقع حساس نظام» است.!

  • nader

    برای چی در عکسهای پای صندوق رای علامت پیروزی نشان میدهند؟! مگر قرار است چیزی عوض شود؟ علی خامنه‌ای : «نظام جمهوری اسلامی به‌رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد این ملت بزرگ را به‌طور فزاینده جلب کند.!»

  • bijan

    البته اگر رئیسی برنده انتخابات بود تغییر اساسی رخ میداد. ولی خرد جمعی مردم مانع آن شد و در این کارزار آندسته تحلیل گران سیاسی که تحریم کردند بار دیگر تحلیل های نادرست خودرا تجربه کردند .