ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس ستاد روحانی: برگزاری جشن پیروزی قبل از اعلام نتیجه ممنوع است

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت که وزارت کشور هنوز نتایج را اعلام نکرده و از رسانه‌ها خواست که زودهنگام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نکنند. #انتخابات96 #انتخابات٩٦‏

محمد شریعتمداری، رئیس ستاد روحانی بامداد روز ۳۰ اردیبهشت در نامه‌ای به تمام ستادهای این نامزد گفت که برگزاری جشن پیروزی قبل از اعلام نتیجه و در فضای باز ممنوع است.


رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت که وزارت کشور هنوز نتایج را اعلام نکرده و از رسانه‌ها خواست که زودهنگام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نکنند.

در متن نامه محمد شریعتمداری به ستادهای روحانی در سراسر کشور آمده: «حسب اعلام وزارت کشور، اعلام زودهنگام نتایج انتخابات و برگزاری مراسم جشن پیروزی قبل از اعلام رسمی برخلاف قانون است. همچنین برگزاری جنش پیروزی از سوی ستادها در مکان‌های محصور و اخذ مجوز امکان‌پذیر می‌باشد.»

با این حال معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، حمید ابوطالبی در حساب کاربری خود در توئیتر با نوشتن یک فرمول ریاضی و بدون استفاده از کلمات اعلام پیروزی کرد:

— Hamid Aboutalebi (@DrAboutalebi) May 19, 2017

۶۲ درصد در این فرمول درصد احتمالی آرای روحانی و ۴۲ میلیون میزان مشارکت در کل کشور و حرف انگلیسی V علامت پیروزی است.

بعد از سپری شدن ۵ ساعت و نیم از پایان رای‌گیری تا این لحظه نتایج شمارش آرا از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.