ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی طبا و میرسلیم تبریک گفتند

جهانگیری در توئیت خود ضمن اعلام آماری غیررسمی، تلویحاً گفت که روحانی ۲۴ میلیون رأی آورده و نوشت: «ملت شریف... گل کاشتید. اعتماد ۲۴ میلیونی‌تان را پاس می‌داریم».

دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران پیام‌های تبریک صادر کردند.

جهانگیری تلویحاً رأی روحانی را ۲۴ میلیون خواند

مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد ریاست‌جمهوری که تا کنون با حدود ۱۴۰ هزار رأی در رده چهارم قرار دارد، در پیام تبریکی نوشت که «ملت رشید ایران بلوغ و تشخیص مصالح خود را تشخیص دادند» و حسن روحانی را پیروز انتخابات دانست. او نوشت که «دکتر روحانی تلاش هر چه بیشتر خود را برای ارجمندی ایران به کار خواهد بست.»

مصطفی میرسلیم، دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که با حدود ۳۰۰ هزار رأی در رده سوم است، با انتشار پیام تبریکی از حضور رأی‌دهندگان در پای صندوق‌ها و نیز هواداران خود تشکر کرد و نوشت که «مراتب تبریک خود را به رئیس‌جمهوری منتخب مردم که توانست اعتماد اکثریت را به خود جلب کند، تقدیم می‌کنم.» او نامی از حسن روحانی نبرد.

همزمان اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست‌جمهوری در دو پیام توئیتری از مردم برای شرکت در انتخابات تشکر کرد. او در نخستین توئیت خود نوشت: «پیروزی بزرگ ملت ایران در خلق حماسه‌ای سترگ و به یادماندنی برای تداوم راه تدبیر و امید را به آحاد هموطنان عزیز صمیمانه تبریک می‌گویم.»

جهانگیری در دومین توئیت خود ضمن اعلام آماری غیررسمی، تلویحاً گفت که روحانی ۲۴ میلیون رأی آورده و نوشت: «ملت شریف... گل کاشتید. اعتماد ۲۴ میلیونی‌تان را پاس می‌داریم».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسین

    با این شرط که رفتار و گفتار آقای خاتمی تکرار نشود و مردم را دلسرد و ناامید نکنند.