ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر تهران

بر اساس اسامی اعلام شده از سوی فرماندار تهران، ۲۱ عضو «لیست امید تهران» به شورای شهر راه یافته‌اند و برخی نمایندگان فعلی شورای شهر آنها را تعقیب می‌کنند.

نتیجه اولیه شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر تهران، ری و تجریش از پیروزی اصلاح‌طلبان در این انتخابات خبر می‌دهد.

محسن هاشمی پیشتاز انتخابات شورای شهر تهران است

فرماندار تهران در نشستی خبری نتایج این انتخابات را بر اساس آمار اولیه و شمارش آرای دو هزار ۵۲۳ صندوق از مجموع سه هزار و ۹۵۷ صندوق اخذ رأی در تهران اعلام کرد.

بر اساس اسامی اعلام شده از سوی عیسی فرهادی، ۲۱ عضو «لیست امید تهران»، به شورای شهر راه یافته‌اند و برخی نمایندگان فعلی شورای شهر و (چهره‌های اصولگرا) آنها را تعقیب می‌کنند.

فهرست اسامی و آرای نامزهای شورای شهر تهران، اعلام شده از سوی فرمانداری به این شرح است:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرشید

    اگر کسانیکه به لیست امید رای دادند کمی هوشمند تر عمل میکردند میتوانستند علی البدل ها را هم غیر اصوالگرا کنند. از دور پیش مشخص شد که لیستی را دادن در بین هوادران اصلاحات به فرهنگ تبدیل شده. وقتی مشارکت گسترده است و پیروزی لیست امید مسجل شده میتوان به جای چند چهره شاخص لیست امید مانند محسن هاشمی که رای آوردنشان که هیچ حتی اول شدنشان هم حتمی است چند چهره شاخص دیگر که در لیست امید نیستند مانند یاشار سلطانی و راغفر را نوشت.