ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخستین واکنش قالیباف پس از شکست اصولگرایان: انتخابات سالم بود

شهردار تهران در این بیانیه که یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه منتشر شد، انتخابات ریاست‌جمهوری را «سالم و بدون ناامنی» توصیف کرد و آن را به «مردم، رهبری عزیز و رئیس‌جمهور منتخب» تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف در بیانیه‌ای نسبت به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف
سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف

شهردار تهران در این بیانیه که یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه منتشر شد، انتخابات ریاست‌جمهوری را «سالم و بدون ناامنی» توصیف کرد و آن را به «مردم، رهبری عزیز و رئیس‌جمهور منتخب» تبریک گفت.

پیش از این اصول‌گرایان حامی ابراهیم رئیسی از وقوع «تخلفات گسترده» در انتخابات انتقاد کرده بودند.

او بار دیگر بر انتقادهایش درباره فساد اقتصادی آنچه خود «چهار درصدی‌ها» می‌خواند، تأکید کرد و نوشت: « معتقدیم این مفاسد، ریشه‌های عمیقی در رابطه‌ی میان قدرت و ثروت دارد که هر دولتی باید برای اصلاح این رابطه اقدامی فوری کند.»

او همچنین در موضعی شبیه به موضع ابراهیم رئیسی پس از شکست در انتخابات اعلام کرد که « متعهد می‌شویم تا وعده‌های مطرح شده دولت در جریان انتخابات را تا زمان عملی شدن این وعده‌ها پیگیری کنیم».

محمدباقر قالیباف امسال برای سومین بار در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شد، اما پیش از برگزاری به نفع ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و یکی از اعضای «هیأت مرگ» در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ کنار کشید.

او یکی از جنجالی‌ترین نامزدها بود و حملات زیادی را در مناظره‌ها علیه حسن روحانی و اسحاق جهانگیری ترتیب داد.

قالیباف اکنون پس از اعلام پیروزی لیست امید، لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر احتمالاً شهرداری تهران را نیز از دست خواهد داد. غلامحسین کرباسچی امروز در گفت‌و‌گویی با عصر ایران گفت که احتمالاً «محسن هاشمی»، فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی شهردار تهران خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بیژن

    تعجب میکنم آقای قالیباف انتخابات را تایید کرده آقای قالیباف : کاش میگفتی انتخابات را قبول ندارم. مردم برای دفاع از آرایشان میامدند به خیابان و شما یک حمله گاز انبری میکردی و بعد میشدی رییس جمهور. خودت با دست خودت نباید فرصت ها را خراب کنی. .