ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ارشاد اسلامی برگزاری کنسرت امیر تتلو در مشهد را تکذیب کرد

امیر تتلو می‌گوید در انتخابات از او سوءاستفاده شده. ارشاد اسلامی خاطرنشان کرده که قصد دارد در خراسان رضوی کنسرت برگزار کند. اما نه هر کنسرتی.

برخی رسانه‌های داخلی اعلام کرده بودند که امیر حسین مقصودلو (تتلو) قرار است دوشنبه یکم خرداد در شهر مشهد کنسرت برگزار کند. یک مقام مسئول در ارشاد اسلامی خراسان رضوی این خبر را اما تکذیب کرده است.

دست تولیت آستان قدس بر شانه خواننده زیرزمینی

صدرا مذهب‌یوسفی، مشاور مدیرکل ارشاد خراسان‌ رضوی به روزنامه «شرق» گفته است که تاکنون هیچ درخواستی برای برگزاری کنسرت امیر تتلو به ارشاد اسلامی خراسان رضوی داده نشده.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی که شرق با او انجام داده، گفته است:

«البته که ما علاقمند به برگزاری کنسرت هستیم. قطعاً یکی از مطالباتی که به‌ویژه در شهر مشهد پیگیری می‌کنیم برگزاری کنسرت است که الان با توجه به عوض ‌شدن فضا و همچنین پیروزی آقای روحانی و تمامی اعضای لیست امید در شهر مشهد، امیدواریم که بتوانیم هرچه‌زودتر این کنسرت‌ها را برگزار کنیم.»

پس از آنکه ابراهیم رئیسی، نامزد راست افراطی در مشهد با امیر تتلو دیدار و گفت‌وگو کرد، میثم محمدحسنی، مدیر شبکه نصر تی‌وی اعلام کرده بود که از ترانه‌های این خواننده ایرانی که مبلغ انقلاب اسلامی باشد حمایت می‌کند.

میثم محمد حسنی هنگام توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، تتلو را روی یک ناو جنگی برد که ترانه‌ای در رثای انرژی هسته‌ای بخواند.

تتلو بعد از پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرامش نوشته است که احساس تنهایی می‌کند و حس می‌کند از او سوءاستفاده انتخاباتی شده است.

صدرا مذهب یوسفی به روزنامه شرق گفته است:

«هنرمندان گروه مرجعی هستند که نباید تنها در راستای اهداف سیاسی از آنها بهره گرفت، بلکه باید همیشه در کنار آنها بود تا به جامعه شور و نشاط تزریق شود.»

مشاور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی همچنین اعلام کرده که وزارت ارشاد خواهان برگزاری کنسرت‌هایی در مشهد در زمینه موسیقی سنتی و موسیقی ملی ایران است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • زمزمه توفان

    بنظرم، امثال تتلو ها یک قربانی هستند. کسی را به خاطر نوع موسیقی اعتراضی و سبک زندگی متفاوتش با حاکمیت مذهبی، می گیرند و حبس میکنند و طرف را وادار به توبه می کنند و ازش استفاده ابزاری میکنند. اینها همه چیز را ابزار در خدمت مذهب و ایدئولوژی شان می دانند. " تتلو هم بالاخره انسانه، ممکنه بشکنه، او هم شکسته، ولی این سیستم بی رحمه. یادمون نره که مرحوم حبیب هم اومد ایرون و دیدیم طفلی تا زمانی که مرد نتوست مجوز انتشار آلبومش بگیره ! "