ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرتضی الویری رییس موقت شورای شهر تهران شد

۲۱ کاندیدای «لیست امید» در شورای شهر تهران تشکیل جلسه دادند. از محسن هاشمی به عنوان جانشین محمد باقر قالیباف یاد می‌شود.

۲۱ کاندیدای «لیست امید» که با رأی مردم تهران به شورای شهر راه یافته‌اند در اولین جلسه خود که صبح دوشنبه یکم خرداد برگزار شد، هیأت رییسه موقت خود را انتخاب کردند. در این جلسه مرتضی الویری به عنوان رئیس و احمد مسجدجامعی و شهربانو امانی به عنوان نایب رئیس و بهاره آروین و حجت نظری به عنوان منشی شورای شهر تهران انتخاب شدند.

مرتضی الویری، رئیس موقت شورای شهر تهران: هنوز انتخاب شهردار در دستور کار نیست

مرتضی الویری به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است که انتخاب شهردار جدید تهران در دستور کار نخستین جلسه شورای شهر قرار نداشته است:

«در این جلسه در مورد انتخاب شهردار تهران بحثی نشد، اما قطعاً این موضوع در دستور جلسات بعدی شورای منتخبان قرار دارد. این شورا دو روز در هفته جلسات خود را به صورت مستمر برگزار خواهند کرد و جلسه بعدی روز چهارشنبه با حضور ۲۱ عضو منتخب شهر تهران برگزار خواهد شد.»

محسن هاشمی، نفر اول «لیست امید» نیز در گفت وگو با روزنامه «شرق» گفته است که شورای شهر تهران از ۲۱ مرداد به بعد انتخاب شهردار تهران را در دستور کار قرار می‌دهد. از محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌ها به عنوان جانشین محمد باقر قالیباف یاد می‌شود. اگر محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود، لیست ٢١نفره امید، ٢٠نفره خواهد شد و نفر اول علی‌البدل که مهدی چمران است، به عنوان نفر جدید به شورای شهر راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.