ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زن تی وی:

«با دیگر تلویزیون‌ها رقابت می‌کنیم»

شبکه جدید تلویزیونی ویژه زنان در شهر کابل فعالیت خود را شروع کرد. «زن تی وی» اولین شبکه زنان است که همه گوینده‌ها و تهیه‌کنندگان آن زنان هستند و موضوع تمامی برنامه‌ها نیز به مسایل ویژه زنان مربوط است.

هشتم ماه مه شبکه جدید تلویزیونی ویژه زنان در شهر کابل فعالیت خود را شروع کرد.
«زن تی وی» اولین شبکه زنان است که همه گوینده‌ها و تهیه‌کنندگان آن زنان هستند و موضوع تمامی برنامه‌ها نیز به مسایل ویژه زنان مربوط است.

پوستر تبلیغاتی «زن» تی وی

این شبکه تلویزیونی از تمام امکانات دیگر شبکه‌های تلویزیونی فعال در این کشور برخوردار و در بسیاری از ولایات افغانستان در دسترس مخاطبان است.

حامد ثمر، مدیر و بنیان‌گذار این شبکه تلویزیونی، در گفت‌وگو با زمانه گفت که هشت ماه پیش به فکر راه‌اندازی چنین شبکه تلویزیونی افتاده و با بودجه خود این کار را کلید زده است. او همچنین گفت که حالا که این کار شروع شده مایل به همکاری با دیگر سازمان‌های موفق‌ و باتجربه هستند.

آقای ثمر می‌گوید برای انتخاب گویندگان این شبکه تلویزیونی سه ماه دوره آمادگی دیده‌اند و بیشتر‌ین گویندگان تحصیل کرده‌ دانشگاه خبرنگاری شهر کابل و یا روزنامه‌نگاران خانه‌شین هستند.

حامد ثمر می‌گوید این فرصت خوبی برای روزنامه‌نگارانی است که پس از تحصیل بدون شغل مانده‌اند. هدف این تلویزیون آموزش زنان افغانستان با حق و حقوق اجتماعی و سیاسی‌شان است و برنامه‌های آن تقریبا مشابه دیگر شبکه‌های افغانستان است. حامد ثمر معتقد است که تلویزیون زن به‌راحتی می‌تواند با این شبکه‌ها رقابت کند.

به صحبت‌های حامد ثمر در ادامه گوش دهید:

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

صفحه فیسبوک این شبکه تلویزیونی را ببینید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کرماشانی

    بسیار عالی است. فکر می کنم این تلویزیون پس از تلویزیون (ژن تی وی Jin TV) دومین تلویزیون ویژۀ زنان در منطقۀ خاورمیانه باشد. امیدوارم این خط به مقاومت خود دامه بدهد و هر روز شاهد ارتقای بیش از پیش جایگاه زنان باشیم. بی شک پخش برنامه های این تلویزیون به زبان فارسی در ایران نیز تأثیرگذار خواهد بود و چه بسا نمونه های ایرانی خود را هم به دنبال داشته باشد. با مقاومت مردم، زنان، کارگران و اقلیت های ملی و دینی، حکومت های دیکتاتور منطقه چاره ای به جز عقب نشینی نخواهند داشت. (مقاومت زندگیست)

  • زمزمه توفان

    تبریک به زنان و ملت افغانستان. علی رغم رنج بسیار مردمان افغانستانی، روزنه امید و نوید آزادی و آبادی در افغانستنان می رود. منم آرزوی دارم این مردم رنج دیده به صلح و سعادت برسند.