ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه اصفهان درباره جشن‌های انتخاباتی: اجازه نمی‌دهیم رقاصه‌ها جشن پیروزی بگیرند

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به‌شدت به جشن‌های مردمی طرفداران حسن روحانی، کاندیدای اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان، پس از پیروزی در انتخابات حمله کرد و این جشن‌ها را برخلاف معبارهای اسلامی دانست و گفت: «این چراغ سبزها خاموش خواهد شد.»

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به‌شدت به جشن‌های مردمی طرفداران حسن روحانی، کاندیدای اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان، پس از پیروزی در انتخابات حمله کرد و این جشن‌ها را برخلاف معبارهای اسلامی دانست و گفت: «این چراغ سبزها خاموش خواهد شد.»

آیت‌‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان: زیبنده نبود زنان در جشن روسری از سر باز کنند

آیت‌‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، جمعه ۵ خرداد در اصفهان درباره این جشن‌ها گفت: «زیبنده این شهر نبود که زنان در جشن روسری از سر باز کنند و هیچ واکنشی هم به این مسئله صورت نگیرد.»

او افزود: «نظام اجازه نمی‌دهد که از آزادی‌ها سوءاستفاده شود چراکه این چراغ سبزها خاموش خواهد شد و جلوی افرادی که با گناه پیروزی را آلوده می‌کنند، گرفته خواهد شد.»

در فیلم‌هایی که پس از پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شهرهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، مردمی که بیشتر آن‌ها دختران و پسران جوان بودند رقص و شادمانی می‌کردند و در برخی از آن‌ها دختران بدون حجاب اسلامی بودند.

طباطبایی‌نژاد که به اصولگرایان نزدیک است در نماز جمعه اصفهان گفت: «اجازه داده نمی‌شود رقاصه‌ها جشن پیروزی بگیرند و روسری بردارند؛ اگر دولت این کار را نکند مردم خودشان جلوی آن‌ها را خواهند گرفت و عدم ورود مردم تا امروز به دلیل عدم ایجاد تشنج بوده است.»

امام جمعه اصفهان همچنین به دولت‌ هشدار داد که «نباید دو جبهه و جناح در کشور تبدیل به بی‌دین و با دین شوند و باید جلوی این اقدامات گرفته شود».

در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در اصفهان، حسن روحانی با کسب ۵۵.۹۸ درصد آرا اول شد. رقیب اصولگرای او، ابراهیم رئیسی موفق شد ۴۱.۷۹ درصد آرا را به‌دست آورد  و دوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جمشید

    یک مسئله بسیار مهم این است که گذشته را زود فراموش میکنیم، سپس هیاهو میشود و برخی آدمها رنگ عوض میکنند و مشغول بهره برداری میشوند یا تاریخ را بسود خود تحریف می کنند. ای بسا خیانتکار خود را خدمتگزار جا میزند و خدمتگزار فراموش و در غربت (گرچه در میان همین مردم) مظلومانه بسر میبرد و از میان میرود. مدیون نشوم که چه بسیار آدمها هم تغییر میکنند. ولی نشانه تغییر از نوع بهبود این است که از گذشته پشیمانند، گذشته را تحریف و از اوضاع سوء استفاده نمی کنند. از یادمان نرود و هشیار باشیم که بسیاری از این آقایان همان حاکمان یا اعضا هیئت حاکم سالهای دهه 60 و 70 هستند. همه هم تا زمانی که جنگ قدرت در نگیرد زیر سایه ولی امر مسلمین جهان مشغول بهره برداری از نظام مقدس و پربرکت اسلامی هستند. در جنگ قدرت هم اندازه نگه میدارند تا «اصل نظام»(؟!) به خطر نیفتد یا بدش نیاید! برای تنها بک نمونه یاداوری می کنم که از دومیلیارد دلار سپرده در امریکا حرف میزنند که «از حلقوم امریکا بیرون می کشیم» ! اصل موضوع را هم روشن نمی کنند که چه بوده! ولی از 18 و نیم میلیارد دلار طلا و ارزی که در مرز به دست دولت ترکیه افتاد چیزی نمی گویند ! مانند اینها سر به ده ها هزاران میزند ! خوب است که از فرصت ها در چارچوب حقوق و حیثیت ملی بهره ببریم تا از این مصیبت بزرگ آزاد شویم. ولی جشن گرفتن و بیش از حد از برخی آدمها تعریف کردن، نشانه خوبی نیست. این رفتار نشان میدهد که ما همچنان (ببخشید) ناآگاه و احساساتی غیرمنطقی هستیم، در نتیجه همیشه در زنحیره ای از چاله به چاه افتادن ها بسر میبریم. برخی از پیامگذاران محترم پیامهای خوبی دادند، پیامهایی برای آگاهی رسانی و هشدارآمیز. سپاس

  • naseem

    حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در امور فرهنگی: فتنه‌ها تکرار نمی‌شود.! حسام‌الدین آشنا که غیر از مشاوره رئیس جمهور، ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک را نیز بر عهده دارد و داماد آیت الله دری نجف آبادی، وزیر پیشین اطلاعات در زمان وقوع قتل‌های زنجیره‌ای است!، یکی از چهره‌های امنیتی جمهوری اسلامی به شمارمی‌رود. آشنا از دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی از نزدیکان او به شمار می رود. اکنون مشخص نیست با توجه به اینکه نزدیکان روحانی از اعتراض به نتایج انتخابات ۸۸ به عنوان «فتنه» یاد می‌کنند و سران آن را «فتنه گر» می نامند، وی چگونه ادعا کرده که می‌خواهد برای رفع حصر «فتنه گران» تلاش کند!!.

  • علی

    نیازی به درز اطلاعات نبود، اینو خواجه حافظ شیرازی هم می دونه که رئیسی و دارو دسته اش عمراً بیشتر از 2 تا سه میلیون رأی داشته باشن.

  • روزبه

    اینقد به مردم زور نگو بانی و مسبب اسید پاشی از اون روزی بترس که مردم بریزن خونه ات تکه تکه ات کنند.

  • naseem

    ابوالحسن بنی صدر: « بنابر اطلاعی که از وزارت کشور رسیده ‌است، پیش از اعلان نتایج رسمی، جلسه محرمانه‌ای در وزارت کشور در حدود ساعت 3 بامداد روز شنبه 30 اردیبهشت با حضور رحماني فضلي وزير كشور، سردار وحيد حقاني نماينده خامنه‌اي، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور و نماينده حسن روحاني، و محسن اسماعيلي از حقوقدانان شوراي نگهبان و نماينده اين شورا تشکیل می‌شود. هدف از تشکیل جلسه، توافق بر سر تغییر آراء بوده‌ است. سرانجام، قرار بر افزودن 7 میلیون رأی به آرای رئیسی می‌شود به ۱۵ میلیون رای تبدیل میشود! ، با این استدلال که تفاوت خیلی زیاد آرا، باعث واکنش شدید سپاه و بسیج و دستگاه قضائی و ... علیه حکومت روحانی خواهد شد، و باید فاصله‌ای متعادل ميان آراي حسن روحاني و سيد ابراهيم رييسي در نظر گرفته شود!!