ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح استيضاح وزير کشور با ۲۵ امضا تحويل هيأت رئيسه مجلس شد

<p>طرح استيضاح مصطفی محمدنجار، وزير کشور با ۲۵ امضا به هيأت رئيسه مجلس ايران تحويل داده شد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدجواد ابطحی يکی از مخالفان طرح استيضاح وزير کشور گفته است علی لاريجانی، رئيس مجلس می&zwnj;خواهد با نمايندگانی که طرح استيضاح وزیر کشور را امضا کرده&zwnj;اند، گفت&zwnj;وگو و آن&zwnj;ها را از پيگيری اين طرح منصرف کند.</p> <p><br /> وی افزوده:&zwnj; &laquo;با توجه به شرايط کلی کشور استيضاح وزير کشور به صلاح نظام نيست و اين موضوع با گفت&zwnj;وگو و تعامل بين دولت و مجلس حل خواهد شد.&raquo;</p> <p><br /> جعفر قادری يکی از نمايندگانی که طرح استيضاح وزير کشور به باشگاه خبرنگاران گفته استيضاح نجار، روز يکشنبه (پنج تير ۱۳۹۰) در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.</p> <p><br /> &laquo;واگذاری انتخاب استانداران به افراد غيرمسئول، عملکرد ضعيف استانداران و فرمانداران، عدم توزيع اعتبارات عمرانی استان&zwnj;ها بر اساس شاخصه&zwnj;های کشوری، مشکلات و ناهماهنگی&zwnj;های موجود ميان استانداری و نهادهای امنيتی، تداوم سرپرستی&zwnj;ها بيش از چهار ماه و عدم معرفی فرماندار، بخشدار، استاندار و معاونين استانداری در برخی استان&zwnj;ها و عدم اجرای قانون تقسيمات کشوری&raquo; از جمله محورهای استيضاح وزير کشور اعلام شده است.</p> <blockquote> <p>جعفر قادری: استيضاح نجار، روز يکشنبه (پنج تير ۱۳۹۰) در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد</p> </blockquote> <p>جعفر قادری، روز چهارشنبه اول تير نيز در صحن علنی مجلس خواهان به جريان افتادن طرح استيضاح وزير کشور شده بود.</p> <p><br /> طرح استيضاح مصطفی محمدنجار برای سومين بار است که از سوی نمايندگان مجلس مطرح می&zwnj;شود.</p> <p><br /> اولين بار در سال ۱۳۸۹ طرح استيضاح وزير کشور با ۱۲ امضا مطرح شد اما به سرانجام نرسيد.<br /> <br /> در اين طرح &laquo;امنيتی کردن وزارت کشور و گماردن نيروهای نظامی در پست های کليدی، بی&zwnj;توجهی به شايسته&zwnj;سالاری و تخصص افراد، نابسامانی در شوراهای شهر و شهرداری&zwnj;ها و ساخت و سازهای فراقانونی&raquo; از جمله دلايل استيضاح وزير کشور اعلام شده بود.</p> <p><br /> دومين بار نيز در اسفند ۱۳۸۹ داريوش قنبری، سخنگوی فراکسيون اقليت مجلس از تلاش برخی از نمايندگان برای استيضاح وزير کشور خبر داده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی مصطفی محمدنجار را از &laquo;وزرای ناتوان&raquo; ناميده بود که در &laquo;صف استيضاح&raquo; قرار دارد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>هم&zwnj;اکنون طرح استیضاح وزیر کشور در حالی برای سومین بار مطرح شده که در این هفته طرح استیضاح علی&zwnj;اکبر صالحی، وزیر امور خارجه نیز به دلیل انتصاب محمدشریف ملک&zwnj;زاده به معاونت این وزارت&zwnj;خانه در مجلس اعلام وصول شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر امور خارجه پس از استعفای ملک&zwnj;زاده از پیگیری آن انصراف دادند.</p> <p>&nbsp;</p>

طرح استيضاح مصطفی محمدنجار، وزير کشور با ۲۵ امضا به هيأت رئيسه مجلس ايران تحويل داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدجواد ابطحی يکی از مخالفان طرح استيضاح وزير کشور گفته است علی لاريجانی، رئيس مجلس می‌خواهد با نمايندگانی که طرح استيضاح وزیر کشور را امضا کرده‌اند، گفت‌وگو و آن‌ها را از پيگيری اين طرح منصرف کند.

وی افزوده:‌ «با توجه به شرايط کلی کشور استيضاح وزير کشور به صلاح نظام نيست و اين موضوع با گفت‌وگو و تعامل بين دولت و مجلس حل خواهد شد.»

جعفر قادری يکی از نمايندگانی که طرح استيضاح وزير کشور به باشگاه خبرنگاران گفته استيضاح نجار، روز يکشنبه (پنج تير ۱۳۹۰) در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

«واگذاری انتخاب استانداران به افراد غيرمسئول، عملکرد ضعيف استانداران و فرمانداران، عدم توزيع اعتبارات عمرانی استان‌ها بر اساس شاخصه‌های کشوری، مشکلات و ناهماهنگی‌های موجود ميان استانداری و نهادهای امنيتی، تداوم سرپرستی‌ها بيش از چهار ماه و عدم معرفی فرماندار، بخشدار، استاندار و معاونين استانداری در برخی استان‌ها و عدم اجرای قانون تقسيمات کشوری» از جمله محورهای استيضاح وزير کشور اعلام شده است.

جعفر قادری: استيضاح نجار، روز يکشنبه (پنج تير ۱۳۹۰) در صحن علنی مجلس مطرح و بررسی خواهد شد

جعفر قادری، روز چهارشنبه اول تير نيز در صحن علنی مجلس خواهان به جريان افتادن طرح استيضاح وزير کشور شده بود.

طرح استيضاح مصطفی محمدنجار برای سومين بار است که از سوی نمايندگان مجلس مطرح می‌شود.

اولين بار در سال ۱۳۸۹ طرح استيضاح وزير کشور با ۱۲ امضا مطرح شد اما به سرانجام نرسيد.

در اين طرح «امنيتی کردن وزارت کشور و گماردن نيروهای نظامی در پست های کليدی، بی‌توجهی به شايسته‌سالاری و تخصص افراد، نابسامانی در شوراهای شهر و شهرداری‌ها و ساخت و سازهای فراقانونی» از جمله دلايل استيضاح وزير کشور اعلام شده بود.

دومين بار نيز در اسفند ۱۳۸۹ داريوش قنبری، سخنگوی فراکسيون اقليت مجلس از تلاش برخی از نمايندگان برای استيضاح وزير کشور خبر داده بود.

وی مصطفی محمدنجار را از «وزرای ناتوان» ناميده بود که در «صف استيضاح» قرار دارد.

هم‌اکنون طرح استیضاح وزیر کشور در حالی برای سومین بار مطرح شده که در این هفته طرح استیضاح علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه نیز به دلیل انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به معاونت این وزارت‌خانه در مجلس اعلام وصول شده بود.

امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر امور خارجه پس از استعفای ملک‌زاده از پیگیری آن انصراف دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.